וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדריך בחיל האוויר ביצע מעשים מגונים בתלמידות"

31.10.2012 / 15:24

לפי כתב האישום שהוגש נגד מדריך בבית הספר הטכני, הוא קיים יחסים עם בנות 15-16 תוך ניצול מרותו. הוא לא נאשם באינוס, אלא בבעילה אסורה בהסכמה. פרקליטו: "דבק בגרסתו"

קרוב לחודשיים לאחר שנחשפה פרשת המין בבית הספר הטכני של חיל האוויר בבאר שבע, לבית הדין הצבאי במחוז השיפוט של החיל הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד סמל-ראשון במילואים ששירת כמדריך בבית הספר הטכני. המדריך הואשם בביצוע שורה של עבירות מין בתלמידותיו, בעת שהיו בנות 16-15.

בניגוד להערכות בתחילה, כתב האישום לא כלל סעיפי אינוס, אך מיוחסות לו עבירות של בעילה אסורה בהסכמה ומעשים מגונים בתלמידות עמן קיים יחסים, תוך ניצול מרותו. מאז תחילת החקירה, נתון הנאשם במעצר בית בתנאים מגבילים, האוסרים עליו ליצור קשר עם המתלוננות. שמו ופרטיו המזהים נמצאים תחת צו איסור פרסום גורף. גורם צבאי מסר כי בקרוב צפוי כתב אישום נגד מעורב נוסף בפרשה.

עורך הדין בני קוזניץ, המייצג את המדריך, אמר: "מן הרגע הראשון, דבק הנאשם בגרסתו כי המעשים נעשו בהסכמה. בשימוע שנערך לפני מספר ימים, הוצג בפני הפרקליטות הצבאית כל חומר הראיות. הפרקליטות שקלה, ובתום בחינה עשתה נכון שהגישה כתב אישום ללא סעיפי אינוס".

מפקד המכללות: "לא קיבלנו התרעה על המקרה"

בתחילת חודש ספטמבר, הותר לפרסום כי שלושה מדריכים בשירות חובה נעצרו בחשד שקיימו יחסי מין עם תשע תלמידות בנות 14-15, ועל פי החשד, חלק מהתלמידות שכבו עם המדריכים כדי להשיג תמורה במסגרת בית הספר. הפרשה נחשפה לאחר שחייל משוחרר שלח מכתב לנציב קבילות החיילים, ובו חשף קשרים מיניים בין שלושה מדריכים לתלמידות. נציב קבילות החיילים, אלוף (במיל') יצחק בריק, החליט כי מהמכתב עולה חשד לפלילים והעביר את הטיפול בפרשה לידי מפקד המשטרה הצבאית. הקצין הנחה להקים צוות חקירה מיוחד שיפעל באופן סמוי ותחת צו איסור פרסום גורף על הפרשה.

מפקד המכללות בחיל האוויר, אלוף-משנה דני פרנקל, טען שלא קיבל התרעה על המקרה. "אם היינו מקבלים שביב של מידע - היינו פועלים בהתאם", אמר אל"מ פרנקל. "אנו נפיק לקחים ונעשה את התיקון הנדרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully