וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משיקים את הקמפיין: "רק שמאלנים מצביעים מרצ"

20.10.2012 / 23:24

תחת הסיסמה החדשה ינסו במרצ לגייס מצביעים ש"יחושו השתייכות, גאווה ואחריות". בחודש הבא תבחר הוועידה את הרשימה לכנסת, שמחצית ממנה תורכב מנשים

המרוץ מתחיל, ועכשיו גם במרצ: מפלגת השמאל תשיק מחר (ראשון) את קמפיין הבחירות שלה לכנסת ה-19 תחת הסיסמה: "רק שמאלנים מצביעים מרצ". במסגרת הקמפיין, ייתלו שלטי חוצות ומודעות הנושאים את הסיסמה על גבי אוטובוסים ובמקומות נוספים.

הסיסמה נבחרה בעקבות מחקר שערך הצוות האסטרטגי של המפלגה, שמצא כי 18% מהציבור היהודי מגדיר עצמו כ"שמאל". במפלגה טוענים כי הסיסמה החדשה נותנת לקהל ה"שמאלנים" השתייכות, גאוות יחידה ואחריות, ומאמינים שגוש השמאל יכול לגדול מאוד בבחירות הבאות בתנאי שבוחריו יגיעו לקלפיות ולא יעניקו את קולם למפלגות מרכז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסיסמה נבחרה לאחר סקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-11 בנובמבר יתקיימו הבחירות לרשימת המפלגה בגני התערוכה בתל אביב. את רשימת המתמודדים תבחר ועידת המפלגה, המונה כאלף חברים, שנבחרו בבחירות פנימיות מתוך כלל מתפקדי מרצ. על מקום ברשימה צפויים להתמודד בין היתר חברי הכנסת המכהנים אילן גילאון וניצן הורוביץ, חברי הכנסת לשעבר אבשלום (אבו) וילן, ומוסי רז, חברת מועצת העיר תל אביב תמי זנדברג, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע מיכל רוזין ועורכת הדין יפעת סולל. מרצ מעניקה הבטחת ייצוג לנשים, כך שבעשירייה הראשונה, אם תיכנס לכנסת, יהיו חמש נשים.

סקר של וואלה! חדשות ומכון TNS טלסקר שפורסם השבוע, העלה כי מרצ צפויה להגדיל את כוחה ולזכות בחמישה מנדטים – שניים יותר מאלה שקיבלה בבחירות האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully