וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר איים להתאבד עם חברתו, ירה על שוטר ואז נורה ומת

19.10.2012 / 4:05

רז אטיאס בן ה-18 פרסם עם חברתו הודעת התאבדות ברשת. לאחר סריקות אותרו ליד בית שמש, אך אז שלף אטיאס אקדח וירה במתנדב, שנפצע קל. הוא נורה בחזרה ומת מפצעיו

צילום: טל אנגלנדר, גדעון צנטנר, עריכה: יותם בן-דוד, מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

טרגדיה סמוך לרמת רזיאל: המשטרה פותחת בסריקות אחר בני זוג צעירים שככל הנראה ביקשו לשים קץ לחייהם לאחר שהודיעו על כך באינטרנט; הזוג נמצא לאחר שרכבם עשה תאונה קלה, כשהצעיר מאיים לירות בחברתו ופותח באש לעבר השוטרים - פוצע קל מתנדב לפני שנורה בעצמו ולבסוף מת מפצעיו.

מחקירת המשטרה עולה כי אמש (חמישי) בשעה 19:00 התקבלה באתר האינטרנט של חדשות ערוץ 2 הודעה מרז אטיאס, צעיר בן 18 ממרכז הארץ, לפיה הוא וחברתו בת ה-17, תושבת ירושלים, עומדים להתאבד. בהודעה כתב הצעיר כי השאיר מאחוריו מכתב התאבדות בביתו. מנהלי האתר פנו למשטרה, שהחלה בסריקות אחר רכבו, תוך איכון הטלפון הנייד שברשותו של הצעיר.

צעיר שתכנן התאבדות נורה למוות לאחר שירה על מתנדב ליד רמת רזיאל, אוקטובר 2012. עומר מירון
גופת הצעיר זמן קצר לאחר שנורה, סמוך לרמת רזיאל/עומר מירון

סמוך לשעה 1:00 לפנות בוקר אותר הרכב על ידי מתנדבי משטרה שסרקו את האזור בכביש רמת רזיאל-בית שמש. בשלב מסוים של המעקב אחר הרכב, איבד הצעיר שליטה על הרכב והתנגש במעקה הבטיחות, ככל הנראה עקב מהירות הנסיעה הגבוהה. כשהגיעו המתנדבים אל הרכב, שלף לפתע הצעיר אקדח וכיוון אותו אל ראשה של חברתו, תוך שהוא מאיים לפגוע בה ובמתנדבים. מיד לאחר מכן, ללא כל סיבה הנראית לעין, הוא פתח באש לעבר המתנדבים ופגע בראשו של אחד מהם. הקליע שרט את ראשו של המתנדב ופצע אותו באורח קל בלבד. המתנדבים השיבו באש ופצעו באורח אנוש את הצעיר, שמספר קליעים פגעו בגופו. לאחר זמן קצר הוא מת מפצעיו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
צעיר שתכנן התאבדות נורה למוות ליד רמת רזיאל לאחר שירה במתנדב, אוקטובר 2012. עומר מירון
המתנדבים לאחר סיום האירוע/עומר מירון

כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום וגבו עדות מהצעירה, לפיה עולה כי השניים תכננו להתאבד כבר לפני מספר ימים ואף הודיעו על כך לחבריהם. הערב גנב הצעיר את אקדחו של אביו שנמצא ברישיון, נטל את רכב הוריו, אסף את חברתו ובשעה 01:00 הגיע ליער הסמוך למושב רמת רזיאל ושם ירה כמה יריות באוויר על מנת להתאמן. כשחזרו אל הכביש, השניים איבדו שליטה כאמור על הרכב והתנגשו במעקה הבטיחות.

הצעירה, שלא נפגעה, נלקחה לבדיקות רפואיות. חקירת המקרה נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully