וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של הילד שנדרס בבאר שבע: "אמרתי לו שיזהר"

רמי שני

18.10.2012 / 20:42

יועד איפרגן בן השבע נפגע מרכב מסחרי בעת שחצה את הכביש שלא במעבר חציה. "הוא אמר לי שלא יקרה לו שום דבר וברגע שהוא יצא לכביש הגיעה משאית קטנה והעיפה אותו", סיפר חברו

הותר לפרסום שמו של הילד בן השבע שנהרג היום אחר הצהריים (חמישי) בתאונת הדרכים בבאר שבע. יועד איפרגן נפגע מרכב מסחרי שלא הבחין בילד בדרך מצדה בעיר. "עמדתי פה עם הילד וראיתי שהוא הולך לעבור בין המכוניות. אמרתי לו שיזהר כי ידרסו אותו. הוא אמר לי שלא יקרה לו שום דבר וברגע שהוא יצא לכביש הגיעה משאית קטנה והעיפה אותו", כך סיפר אחד מחבריו של יועד. "הוא אמר לי שלא יקרה לו כלום אבל זה מה שיכול לקרות אם לא נזהרים".

התאונה אירעה בצומת הרחובות דרך מצדה ואלפסי, סמוך לפיצוציה. מחקירת המשטרה עולה כי יועד מיהר בדרכו לבית הספר, וכשחצה את הכביש כלי הרכב שעבר במקום פגע בו ופצע אותו באורח אנוש. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותו עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים סורוקה שבעיר, ושם נקבע מותו.

"ממה שרואים בזירה נראה שלנהג שהגיע מכיוון מזרח דרך מצדה היו הסתרים והוא לא יכול היה לראות את הילד. עמדו מכוניות על הכביש והילד ככל הנראה עבר ביניהן", סיפר רב פקד יובל פז, ראש לשכת התנועה בנגב. "ממה שאנחנו מבינים מהנהג, אכן הוא לא הבחין בילד שפרץ בין המכוניות ולכן הפגיעה הייתה בלתי נמנעת. צוות של מד"א נאלץ בשל כך לקבוע את מותו".

דרך מצדה הוא עורק התנועה הראשי המוליך מכיוון צפון מערב העיר לעבר בית החולים סורוקה. מדובר בכביש בעל שני נתיבים לכל כיוון והתנועה המותרת בו היא בין 40 ל-70 קמ"ש, בהתאם לקטע הדרך בו נוסעים. בנקודה שבה אירעה התאונה המהירות אמורה להיות נמוכה ולכן נבדקת גרסת הנהג באשר למהירות נסיעתו. חקירת המשטרה נמשכת.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully