וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי רוזנטל הצטרף לעבודה: "בולדוזר אמיתי"

טל שלו

18.10.2012 / 12:09

"כל חיי לחמתי למען צדק חברתי וזה מה שאני מתכוון לעשות בכנסת", אמר רוזנטל בפגישה עם יחימוביץ'. אחרי לפיד, הוא הופך לעיתונאי השני שנכנס לפוליטיקה בבחירות 2013

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

העיתונאי מיקי רוזנטל הצטרף הבוקר (חמישי) רשמית למפלגת העבודה והודיע כי יתמודד על מקום ברשימת המפלגה לכנסת ה-19. "כל חיי העיתונאיים לחמתי למען צדק חברתי וזה מה שאני מתכוון לעשות בכנסת", אמר רוזנטל בפגישה שקיים עם יו"ר המפלגה, שלי יחימוביץ', בבית המפלגה בתל אביב.

יחימוביץ בירכה את רוזנטל על הצטרפותו למפלגה. "מיקי הוא תוספת רצינית ביותר למפלגה, בולדוזר ובולדוג אמיתי", אמרה. "הוא אחד המסבירנים הגדולים בכל הנוגע לתחום החברתי ואני בטוחה שהוא יתרום רבות לשיח על ההון והציבור". רוזנטל הסביר את בחירתו לעבור לפוליטיקה ואמר: "חשבתי שאני יכול להגיע לכנסת למקום בו מקבלים את ההחלטות. שלי ואני מכירים שנים רבות, והסתכלתי כעיתונאי על מה ששלי עשתה כחברת כנסת - דברים מופלאים. אם אני אצליח לעשות רבע ממה שהיא עשתה - דייני".

מיקי רוזנטל מודיע על מעומדתו לרשימת העבודה. נמרוד סונדרס
"אם אני אצליח לעשות רבע ממה שהיא עשתה - דייני". רוזנטל ויחימוביץ'/נמרוד סונדרס

רוזנטל, בן 57, עיתונאי ואיש טלוויזיה בעל ותק שעבד בין היתר בעיתונים ידיעות אחרונות וחדשות, ובערוץ 2, הודיע על כניסתו לפוליטיקה ביום שלישי האחרון, בסיום התוכנית "המקור" בערוץ 10, אותה הוא מגיש יחד עם העיתונאי רביב דרוקר. "אין ספק שחיי עומדים בפני שינוי", אמר לעמיתו, "אתה תסקר אותי בתחום הפוליטי". היום הסביר רוזנטל כי בחר במפלגת העבודה כי "זו המפלגה היחידה עם סדר יום חברתי ללא גימיקים, ולא מפלגת אופנה, רק מפלגת העבודה יכולה לעשות את השינוי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אתמול - איציק שמולי הצטרף למפלגת העבודה

רוזנטל, שהתמקד בשנים האחרונות במאבק בהון-שלטון, עורר סערה ציבורית גדולה בעקבות סרטו התיעודי "שיטת השקשוקה", במהלכו עקב אחר קשריהם של אנשי משפחת עופר עם השלטון הישראלי. אחרי יאיר לפיד, הוא העיתונאי השני שהודיע על כניסתו לפוליטיקה בבחירות 2013, ואנשי תקשורת נוספים מחוזרים על ידי המפלגות השונות. העיתונאי עפר שלח שוקל לחבור ליאיר לפיד, ואילו יועז הנדל חוזר על ידי אנשי הבית היהודי. גם בכנסת ה-18 עשו שורה של אנשי תקשורת את המעבר החד לפוליטיקה, ובהם ציפי חוטובלי, אורי אורבך, ניצן הורביץ ונינו אבסדזה.

אתמול הצטרף למפלגת העבודה גם איציק שמולי, יו"ר התאחדות הסטודנטים וממובילי המחאה החברתית, לאחר שבסוף השבוע שעבר הודיעה גם סתיו שפיר על הצטרפותה למפלגה, שצירפה לשורותיה בחודשים האחרונים גם את משה מזרחי, נועם שליט והפרופ' יוסי יונה. גם עומר בר לב, מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר ובנו של הרמטכ"ל והשר לשעבר חיים בר לב, צפוי להיכנס למרוץ על כיסא בעבודה.

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully