וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לעבודה? במאי שמולי דווקא שיבח את נתניהו

פנחס וולף

17.10.2012 / 19:05

במסיבת עיתונאים לצד שמולי אמרה יחימוביץ' כי "היריב היחיד שלי הוא נתניהו". רק לפני 5 חודשים הופיע הרכש הטרי בישיבת ממשלה, הרעיף מחמאות ודיבר על "שותפות חסרת תקדים"

צילום: יוטיוב, עריכה: יותם בן-דוד

ראש הממשלה לא יכול היה לבקש סנגור טוב יותר מאיציק שמולי, שהצטרף היום (רביעי) למפלגת העבודה – היריבה העיקרית של הליכוד בבחירות הנוכחיות. במהלך מסיבת עיתונאים לרגל הצטרפותו של שמולי למפלגתה, אמרה היו"ר שלי יחימוביץ', כי "היריב היחיד של המפלגה בראשותי הוא בנימין נתניהו". אך רק בחודש מאי, זמן לא רב לאחר שהכנסת אמורה הייתה להתפזר, הגיע שמולי, אז יו"ר התאחדות הסטודנטים, לישיבת הממשלה. במעמד זה אמר שמולי לשרים מה בדיוק הוא חושב עליהם. את המחמאות, למרבה ההפתעה, הוא הרעיף רק על שרי הליכוד. אם לא היה מתמודד מטעם העבודה, היה קשה לנחש שהוא איש אופוזיציה לממשלה.

באותה ישיבה לא שכח שמולי להודות לראש הממשלה, בנימין נתניהו. "הגישה שלנו מאוד עניינית. יש מקומות שאולי אנחנו מסכימים פחות, אבל גם כשמגיעה מילה טובה על הרפורמה הגדולה בהשכלה הגבוהה, על דוח ששינסקי, על הבשורות האחרונות בשוק הסלולר, אנחנו יודעים להוקיר טובה ולהעריך את הדברים מאוד", אמר אז. "זה לא מובן מאליו, וברור לנו שכשיש כל כך הרבה שרים שעמלים גם עבורנו הסטודנטים והצעירים, יש יד מכוונת מלמעלה, כלומר יש כאן עניין של מדיניות ולא יד המקרה, ולכן תודה והוקרה אישית (לראש הממשלה, פ.ו)".

שמולי הצטרף לעבודה: "מה שהחל ברחוב יסתיים בקלפי". דניאל בוק
שמולי ויחימוביץ', במסיבת העיתונאים היום/דניאל בוק

"הדבר ההגון והישר ביותר להגיד, והשרים שיושבים כאן מייצגים זאת בצורה הטובה ביותר, הוא שגם הממשלה עשתה למען הסטודנטים בתחומים שונים ומגוונים", אמר שמולי בפתח אותה ישיבה, והחל לשבח את השרים. "עם שר החינוך, ביושבו כיו"ר המועצה להשכלה גבוהה, השותפות היא באמת חסרת תקדים. אני נמצא שבע שנים בעולם הסטודנטים, ולא הייתה שותפות כזאת עם שר חינוך בישראל".

לאחר מכן פנה שמולי להלל את שר התחבורה ישראל כץ, את שרת התרבות והספורט לימור לבנת ואת סגניות השרים גילה גמליאל ולאה נס. "השותפות עם השר כץ, שפועל למעננו בנושא התחבורה הציבורית, לא נולדה היום", אמר. באשר לגילה גמליאל, סגנית השר הממונה על הטיפול בנשים ובצעירים, אמר שמולי: "גילה הגיעה מתוך הסטודנטים, והמצוקות והאתגרים שלנו אף פעם לא זרים לה. הם תמיד מקבלים אצלה אוזן קשבת, גם בנושא סטודנטיות בהיריון, אבל במנעד מאוד מאוד רחב של נושאים".

גם מהשרה לבנת ומסגנית השר לאזרחים ותיקים, לאה נס, לא נחסכו השבחים. "יש לנו שיתוף פעולה מאוד פורה עם המשרד לענייני אזרחים ותיקים, כשסטודנטים הולכים לבתים של ניצולי שואה. יש גם שיתופי פעולה פוריים מאוד עם משרד התרבות והספורט לקידום ולעידוד העניין של תרבות בקרב הסטודנטים, שלא תמיד יש להם את האמצעים לממש את מה שהם מאמינים בו".

אייל בסון, מקורבו של שמולי, מסר בתגובה: "במסגרת יום הסטודנט הלאומי, הגיעה משלחת סטודנטים ברשות שמולי להיפגש עם ראש הממשלה. מתוך הגינות הוא הביע תודה עבור פעולות מסוימות שעשה ראש הממשלה, כמו הנחה בתחבורה הציבורית. יחד עם זאת, הפגישה התארכה משעה אחת לארבע שעות, בשל חילוקי דעות עמוקים עם ראש הממשלה על נושא השוויון בנטל והמדיניות החברתית-כלכלית של ראש הממשלה. במערך הדוברות של ראש הממשלה שידרו את הדקות הראשונות של דברי הנימוס ולא את הביקורת הנוקבת שנאמרה מצד שמולי והסטודנטים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully