וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ של קלינטון יחבור ליחימוביץ': בכוחה לשנות

פנחס וולף

16.10.2012 / 12:24

סטנלי גרינברג, אחד מבכירי האסטרטגים הפוליטיים בעולם, שעבד גם עם טוני בלייר, ג'ון קרי ואל גור, יצטרף לקמפיין מפלגת העבודה. "חולקים השקפת עולם זהה", אמרה יחימוביץ'

עריכה: יאיר דניאל

(הראיון המלא עם שלי יחימוביץ' מתוך המשדר הפוליטי של וואלה! אתמול עם ינון מגל)

הרכש החדש של יחימוביץ': סטנלי גרינברג, מבכירי היועצים האסטרטגיים והפוליטיים בעולם, אשר בין היתר שימש כיועצם של פוליטיקאים אמריקאים כמו ביל קלינטון, אל גור וג'ון קרי, יגיע השבוע לישראל כדי ללוות מקרוב את פתיחת הקמפיין של מפלגת העבודה בבחירות. גרינברג ישמש כאסטרטג, חוקר ויועץ הקמפיין של המפלגה. "ליחימוביץ' יש גם את האידיאולוגיה וגם את הכוחות הדרושים להביא שינוי, ולהבטיח שישראל תנוע בכיוון הנכון למען אזרחיה", אמר גרינברג. "כמי שעבד עם פוליטיקאים בעלי שיעור קומה בעולם כולו, אני יודע שלשלי יש את מה שנדרש כדי להנהיג את מדינתה".

כאמור, גרינברג ליווה בעבר את הקמפיינים של ביל קלינטון וטוני בלייר, ולקראת בחירות 99' גם את זה של אהוד ברק. כעת הוא מלווה את מפלגת הלייבור הבריטית ואת ה-SPD, המפלגה הסוציאל דמוקרטית של גרמניה. "גרינברג הוא לא רק איש מקצוע מעולה בקנה מדה בינלאומי, אלא גם חולק אתי השקפת עולם מאוד דומה", אמרה יחימוביץ'. לדבריה, "הוא עצמו מקפיד לעבוד רק עם מפלגות סוציאל-דמוקרטיות, והוא יסייע לנו לגבש את הקמפיין על בסיס האידיאולוגיה הברורה שלנו, שתהווה אלטרנטיבה חדה וברורה לשלטון הרע של נתניהו".

גרינברג ויחימוביץ' נפגשו כבר לפני כחצי שנה וסיכמו כי יעבדו יחד. השבוע סוכמה ההתקשרות סופית בפגישה שהתקיימה בניו יורק בין יו"ר סיעת העבודה, יצחק הרצוג, ובין גרינברג, וכעת מתנהלות ישיבות עבודה אינטנסיביות בשיחות ועידה עם צוות האסטרטגיה התקשורתית המוביל של מפלגת העבודה, עמו נמנים שלום קיטל, טל אלכסנדרוביץ', איתי בין חורין והפרסומאי ערן גפן. ביום חמישי יקיים גרינברג פגישות גם עם הצוות הכלכלי של העבודה ועם אנשי הארגון של הקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully