וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מפצעיו אריתראי שהוכה במועדון במצפה רמון

רמי שני

9.10.2012 / 17:29

ההרוג, בן 28 שעבד בעיר, השתתף בקטטה שפרצה במועדון בסוף השבוע, והוצא מהמקום. בן 42 ממצפה רמון נעצר בחשד למעורבות בקטטה. המשטרה: "זו קטטת שיכורים, הרקע לא גזעני"

אזרח אריתראה בן 28, שנפגע במהלך קטטה במועדון במצפה רמון בסוף השבוע, מת היום (שלישי) מפצעיו בבית החולים סורוקה בבאר שבע. על פי החשד, במהלך הבילוי במועדון, התפתחה קטטה בינו לבין אחד מעובדי המקום, במהלכה הוא הוכה והוצא מהמועדון. עם זאת, במשטרה טוענים כי לא מדובר באירוע על רקע גזעני, אלא בקטטה שפרצה בין השניים, שככל הנראה היו תחת השפעת אלכוהול.

צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את הארתראי לבית החולים סורוקה במצב אנוש, שם כאמור מת היום מפצעיו. מחקירה ראשונית עולה כי ההרוג התגורר במצפה רמון ועבד במלון "בראשית" במועצה המקומית. ככל הנראה, הוא הגיע למועדון במטרה להיפגש עם חברו, כאשר אז התפתח הוויכוח, שעד מהרה הפך אלים. לא אותרו בני משפחה של ההרוג בארץ.

המשטרה פתחה בחקירה, אך לא הצליחה לגבות עדות מן האריתראי בטרם מת מפצעיו. במסגרת החקירה, נעצר בליל האירוע תושב מצפה רמון בן 42 בחשד למעורבות בקטטה ומעצרו הוארך עד יום שישי, אז יארך דיון נוסף בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully