וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ניסה להרים חצאית הנערה, התושבים רדפו אחריו

רמי שני

24.9.2012 / 22:22

בן 60 נעצר לאחר שעל פי החשד ניסה להרים את חצאיתה של בת 15 בסופרמרקט באשדוד. עקב זעקות הנערה, רדפו מספר בני אדם אחר החשוד, שתפס מחסה בניידת המשטרה. "הביע חרטה"

תושב אשדוד כבן 60 נעצר היום (שני) בחשד לביצוע מעשה מגונה בבת 15, בתוך סופרמרקט ברחוב רשב"י בעיר. עקב קריאות הנערה, הבחינו בו מספר בני אדם והחלו לרדוף אחריו תוך שהם מזעיקים את המשטרה. בחקירתו קשר עצמו החשוד למעשים.

"הזעיקו אותנו לרחוב בגלל אירוע אחר, אך מיד הפנו אותנו לקריאה על הטרדה מינית, שהתרחשה באותו רחוב", סיפרה לוואלה! חדשות מוריה כהן מהשיטור המשולב באשדוד. "כשהגענו לשם, ראינו המולה גדולה והרבה אנשים מחזיקים גבר מבוגר. הכנסנו אותו לניידת כי היו שם אנשים שרצו להכות אותו".

על פי החשד, הגבר יצא אחרי הנערה וניסה לברוח, אולם אנשים שהיו במקום רדפו אחריו, תפסו אותו והזעיקו את המשטרה. תוך כדי תחקור ראשוני, התברר לצוות השיטור המשולב כי האדם שנמצא בניידת, ניסה זמן קצר לפני כן לבצע לכאורה מעשה מגונה בנערה בת 15. "הוא סיפר לנו שבתוך הסופר אליו נכנס לקנות דברים, הוא פגש בנערה, נגע בה והרים לה את החצאית. היא החלה לבכות ולצרוח שרוצים לאנוס אותה. בשלב מסוים היא ברחה החוצה, שם היו אביה עם האחים שלה וסיפרה להם על מה שקרה. הם ניסו להכות אותו ואם הוא לא היה נכנס לניידת, הם היו עושים את זה", סיפרה כהן.

"אחרי שהכנסנו את האיש לניידת שלנו, הגיע גם קצין בילוש שהחל לתחקר אותו. האיש סיפר מה שעשה והביע צער וחרטה. הוא הודה שנגע בה והרים לה את החצאית", ציינה. צוות השיטור המשולב הוביל את האיש לתחנת המשטרה באשדוד לצורך המשך החקירה, לשם הגיעה גם הנערה עם הוריה ונחקרה אף היא באשר למעשיו של האיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully