וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד שושן ברבי: נהג בשכרות, דרס למוות והפקיר

גלעד גרוסמן

14.9.2012 / 12:10

החשוד המרכזי בתאונת הפגע וברח בנתניה שבה נהרגו 3 בנות משפחה, מואשם כי הוא זה שנהג במכונית והפקיר את ההרוגות לאחר שפגע בהן. ברבי: "עלילה אחת גדולה. לא מאמין במשטרה"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד שושן ברבי בגין הריגה, הפקרה, נהיגה בשכרות, שיבוש הליכי משפט, הדחה בחקירה וביצוע עבירות סמים. על פי כתב האישום ברבי, תושב נתניה בן 35, נהג תחת השפעת אלכוהול בעת שדרס למוות את אלכסנדרה רובינוב בת 67 תושבת נתניה, סטבלנה יגודייב בת 56 תושבת דימונה ובתה, שושנה יגודייב בת 25. הוא מואשם כי יחד עם אורן חנונה, שישב עמו במכונית, המשיך בנסיעה ולאחר מכן נמלט ברגל מהמקום. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

"זאת עלילה אחת גדולה", אמר ברבי בכניסה לאולם בית המשפט. "אני לא מאמין במשטרה, רק בבית המשפט. אני משתתף בצער המשפחות, כואב לי יותר מהן". סנגורו, עורך דין דוד יפתח, הוסיף כי "ברבי בהלם מכתב האישום. הוא עומד על כך שהוא לא הנהג ואני מקווה שחומר הראיות יוכיח זאת. לא ייתכן שנמצא דם שלו ברכב, אנחנו נוכיח זאת". אתמול טען פרקליט המשפחות, עו"ד כרמי בוסתני, כי "אם ברבי לא יואשם בהריגה - יגיעו המשפחות עד לבג"ץ". רודי יגודייב, בנה של סבטלנה ואחיה של שושנה, שתיים מההרוגות, אמר בעקבות הגשת כתב האישום כי "המשפחה מרוצה מכך שהפרקליטות הגישה כתב אישום חמור. עם זאת מאוד קשה לנו לראות את הנאשם בדיוק חודש אחרי התאונה". יגודייב הוסיף כי "דבריו של ברבי, על כך שהוא מביע צער, נראים לי הצגה אחת גדולה".

נהג כשרמת האלכוהול בדמו גבוהה מהמותר

כתב האישום, שהוגש על ידי עורך דין אביב שרון מפרקליטות מחוז מרכז, מתאר את השתלשלות האירועים בליל שישי בחודש אוגוסט השנה, שהובילו לתאונה הקטלנית. בזמן שישב במסעדה בנתניה, סמוך לדוכן ירקות שבבעלותו, ברבי שתה שני בקבוקי בירה ובהמשך שתה עוד כמה בקבוקים. בשעות הערב, לאחר ששתה פעם נוספת, נסע ברבי עם אורן חנונה בשדרות בן צבי בעיר, כשרמת האלכוהול בדמו עולה על המותר בחוק. לטענת הפרקליטות, ברבי נהג במהירות מופרזת כשמוסיקה חזקה בוקעת מהמכונית, ללא חגורת בטיחות. כשהגיעו השניים למעבר חצייה בשדרות בן צבי פינת רחוב גרינבוים, ברבי, שאמור היה להבחין בשלוש בנות המשפחה שחצו את הכביש, המשיך בנסיעתו ופגע בהן. יגודייב, בתה שושנה ובת משפחתם רובינוב, הועפו למרחק עשרות מטרים מעוצמת הפגיעה. שתיים מהן נהרגו במקום.

ההרוגות בתאונת הפגע וברח בנתניה. דייב בוימוביץ'
סטבלנה יגודייב ובתה שושנה, שתיים מהרוגות התאונה/דייב בוימוביץ'

ברבי וחנונה לא עצרו את מכוניתם אלא המשיכו בנסיעה כ-150 מטרים נוספים, עד שהמכונית, שניזוקה מעוצמת הפגיעה, עצרה בצד הדרך. השניים נטשו את המכונית ונמלטו ברגל. בשלב זה התקשר ברבי לאשתו ניצה וביקש ממנה שתיפגש עמו.

זמן קצר לאחר מכן הגיע ברבי לביתו של יוחאי גליקסמן, שעבד בחנות שבבעלותו, והורה לו לפנות למשטרה ולטעון כי הוא זה שנהג במכונית. ברבי הבטיח כי ידאג לשכור עורך דין שישחררו ממעצר והורה לו להתעלף בפני השוטרים כדי לשוות נופך של אמינות לדבריו. לפי כתב האישום, ביומיים שחלפו מאז התאונה הסתתר ברבי באזור התעשייה בנתניה עד שנלכד על ידי המשטרה. בחיפוש שערכו השוטרים על גופו בעת מעצרו התגלו ברשותו סמים מסוג קוקאין וחשיש.

הדי.אן.איי של ברבי נמצא על כרית האוויר

מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של ברבי עד תום ההליכים עולה כי על כרית האוויר של מושב הנהג במכוניתו, נמצאו שרידי די.אן.איי התואם את הדי.אן.איי של ברבי. לפי הבקשה, גליקסמן הודה שברבי התוודה בפניו כי הוא זה שגרם לתאונה וכן בידי הפרקליטות עדויות לפיהן ברבי וחנונה נראו נסערים לאחר התאונה. הפרקליטות ביקשה ממומחה מגרמניה לבדוק מה הייתה מהירות הנסיעה של המכונית בעת התאונה, אך לא עלה בידיו לעשות כן. עדי ראייה טענו כי נהג המכונית נסע במהירות של כ-100 קמ"ש. בפרקליטות טוענים כי "ברבי עשה מאמצים רבים וניכרים על מנת להימלט מהדין ולשבש את החקירה בתיק זה. והוא ניסה להסיר אחריות מתוצאות מעשיו".

כתב אישום הוגש נגד שושן ברבי. דרור עינב
"מרוצים מהגשת כתב אישום חמור". בני המשפחה של ההרוגות בתאונה/דרור עינב

לברבי 14 הרשעות פליליות בעברו. לפני שנתיים נידון לשמונה חודשי מאסר בפועל ופסילת רישיון נהיגה כיוון שניסה להימלט משוטרים בעת שנהג במהירות של 180 קמ"ש. בשבוע הבא צפוי להיפתח משפט נוסף נגד ברבי, בגין מעורבות בתאונת פגע וברח נוספת, שבה נפצע אדם. "נהיגתו של המשיב לאחר שצרך משקאות אלכוהול משולה לפצצה מתקתקת שמעידה על מסוכנותו לציבור", נכתב בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully