וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: סגן-אלוף במילואים ביצע מעשים מגונים בקטינים

גלעד גרוסמן

14.9.2012 / 11:02

רמי כפיר, תושב ראשון לציון, מואשם כי נהג לשתות אלכוהול, לעשן סמים ולצפות בסרטים פורנוגרפיים יחד נערים ונערות שבאו לביתו, ובחלק מהמקרים ביצע בהם מעשים מגונים

כתב אישום הוגש היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בלוד נגד רמי כפיר, סגן-אלוף (במיל'), תושב ראשון לציון בן 61, בגין מעשים מגונים, הטרדה מינית והתנכלות בקטינים, וכן בגין הדחת קטין לסמים מסוכנים ואיסור מכירת משקאות משכרים לקטין. הוא מואשם כי בתקופה שבין ספטמבר 2010 לבין יולי 2012 הדיח כ-17 קטינים, בגילאי 14 עד 17, לשימוש בסמים מסוכנים ובאלכוהול כשהגיעו לביתו, הציג בפניהם סרטים בעלי תוכן מיני ואף ביצע בחלקם מעשים מגונים.

מכתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין אפרת פאר-גרונדלנד, עולה כי כפיר התגורר לבדו בבית בראשון לציון, שם החזיק חומרים פורנוגרפים רבים ואביזרי מין שונים. לפי פרטי כתב האישום, במהלך כשנתיים נהגו הקטינים לבקר בבית בהזדמנויות רבות, חלקם אף מספר פעמים בשבוע. הנאשם נהג לשתות אלכוהול ולעשן עימם חשיש, וכן להקרין סרטים פורנוגרפיים. בנוסף, הוא העסיק כמה מהם בשיפוץ הבית, אז סיפק להם משקאות משכרים וסמים.

באחד המקרים המצויינים באישום, בדצמבר האחרון, התיישב ליד אחת הקטינות ששהתה בביתו, בת 13, והחל לגעת בה עד שעזבה את המקום. לקטינה אחרת הוא התקשר ואמר לה "מתי את באה? אני חרמן".

"התלונות באו לעולם לאחר מכבש לחצים"

לטענת הפרקליטות, במקרים אחרים הוא נהג ללטף את שיערן של הקטינות ולעסות את גופן בעת שהקרין סרטים פורנוגרפיים. לפי כתב האישום, הוא נגע בחזה של אחת הקטינות, אמר לאחרת "בא לך ליהנות? המיטה פנויה", וניסה לגרום לקטינה נוספת לגעת באיבר מינו. כמו כן, הוא מואשם כי ניסה לגרום לקטין לבצע בו מין אורלי.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "בקרב הקטינים נוצרה תלות כלפי המשיב ויחסי קירבה ומפגש אינטנסיביים, ואף נוצרו יחסי תלות מצד הקטינים והקטינות לצורך הספקת סם ומשקאות משכרים", נכתב בבקשה להארכת מעצרו.

פרקליטתו של הנאשם, עורכת הדין טלי גוטליב מהסנגוריה הציבורית, מסרה כי מרשה כופר כפירה "בלתי מסוייגת" במיוחס לו ויטען כי יש לתמוה על כך שהתלונות באו לעולם רק לאחר חקירת המתלוננים עצמם כחשודים בסחר והחזקת סמים. "תלונות המתלוננים כבושות ובאו לעולם לאחר מכבש לחצים שהפעיל מחלק הנוער על הנערים, עדויות כאלו משקלן אפסי ואנו נפעל להוכחת חפותו של מרשי", מסרה גוטליב.

לקריאה נוספת
אישום: מורה לנהיגה הטריד מינית את תלמידותיו
חייל מואשם שביצע מעשים מגונים בחיילות בעת שישנו
אישום: תושב הצפון חטף צעירה, כלא ואנס אותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully