וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכז הביטחון שנדרס הובא למנוחות: "נדאג למשפחתך"

ארונו של ליאור פרחי הובא לחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה, כשמאות בני משפחה וחברים ליוו אותו בדרכו האחרונה. רבה של שערי תקווה: "לא נכנע, נמשיך את מפעל ההתיישבות"

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

רכז הביטחון ליאור פרחי שנהרג בדריסה אתמול (ראשון) בהתנחלות שערי תקווה בשומרון, הובא היום למנוחות. ארונו הובא לחלקה הצבאית בבית העלמין בסגולה ומאות בני משפחה, חברים ותושבים ליוו אותו בדרכו האחרונה. רבים מבני משפחתו ההמומים של פרחי ספדו לו, כמו גם רב היישוב ומפקד הגזרה.

"אבא, זו הייתה זכות גדולה להיות סביבך", ספדה להרוג בתו, עדן. "ידעת לחנך ולאהוב, דאגת שיהיה לנו הכי טוב, לכל בעיה מצאת פתרון. נתתי לי הכל ועשינו המון ביחד. אנחנו נשתדל להגשים את החלומות שלך", הוסיפה בכאב. רעייתו של פרחי, נעמי, הוסיפה: "ליאור שלי שהכרתי אותך אמרתי שמצאתי מלאך שידאג לי. המלאך הזה דאג לביטחון של כולם"

הלווייתו של ליאור פרחי, ספטמבר 2012. בן קלמר
"לא נרכין ראש כלפי המפגעים", ספד לו רב היישוב. הלוויתו של פרחי, היום/בן קלמר

"אסון כבד פקד אותנו", פתח את הספדו מפקד הגזרה, אלוף משנה רן כהנא. "מן הרגע הראשון ניכר עליו שהאחריות שלו לתפקידו היה ללא רבב. הכל הוא עשה בחן ובשמחה. אין לנו מילים לנחם אתכם, מהיום תהיו חלק ממשפחת חטיבת אפרים". הרב פירשטיין, רב היישוב, אמר: "לא להרכין ראש כלפי המפגעים. אנו נמשיך במפעל ההתיישבות ונמשיך לקיים חיים כפי שלימדת אותנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הלווייתו של ליאור פרחי, ספטמבר 2012. בן קלמר
"אסון כבד פקד אותנו". הלוויתו של פרחי, היום/בן קלמר

גרשון מסיקה, ראש המועצה שומרון, פנה לעבר הקבר ואמר: "ליאור אמש נפלת על משרתך על הגנת התושבים מפני בני עוולה. ראיתי את הסרט וראיתי איך ללא מורא ניסתה לעצור אותם. אנו נעמוד לצד המשפחה ונדאג לה".

הלווייתו של ליאור פרחי, ספטמבר 2012. בן קלמר
"מן הרגע הראשון ניכר עליו שהאחריות שלו לתפקידו היה ללא רבב". הלוויתו של פרחי, היום/בן קלמר

"מדובר בפיגוע לכל דבר", אמר אתמול אחד ממכריו של פרחי, שהותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. "ליאור והיישוב כולו התריעו מחדירתם של שוהים בלתי חוקיים אל שטח ישראל, היה ברור לנו שזה עניין של זמן עד שיקרה אסון", הוסיף.

מכר אחר של פרחי סיפר כי ראה בעבודתו שליחות של ממש. "כל מי שהכיר את ליאור ידע כי עניין הביטחון של היישוב היה כל עולמו. אמרת שערי תקווה, אמרת ליאור. הוא ראה בהגנה על התושבים עבודת קודש אבל עשה את תפקידו בחן רב ובכישרון גדול. מותו היום הוא פיגוע לכל דבר, דריסה מכוונת של איש ביטחון. לצערנו הרב איבדנו היום חבר יקר".

בתוך כך הביעו היום גורמים בכירים בהתיישבות סיפוק והערכה רבה לאלוף פיקוד המרכז, ניצן אלון, שזמן קצר לאחר מותו של פרחי הביא לכך שיכירו בו כחלל צה"ל ויביאו אותו למנוחות בטקס צבאי מלא. במכתב ששיגר הבוקר לאלון יושב ראש מועצת יש"ע דני דיין, נכתב בין היתר: "גילית רגישות ואהדה באותן שעות מורטות עצבים עבור המשפחה האבלה, כדי להביא להכרה בפרחי כחלל צה"ל ולהביאו לקבר ישראל בלוויה צבאית. פעלת כמובן על פי פקודות הצבא, אך עשית זאת ביעילות ובאמפתיה תוך קיצור זמנים בכל שלב שבו היה ניתן".


לקריאה נוספת
דריסת איש הביטחון בשומרון: המשטרה עצרה חשוד נוסף
חשד בשומרון: דרס איש ביטחון למוות במתכוון, ונמלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully