וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 70 נהרגה בשריפה שפרצה בדירת מגורים באשקלון

רמי שני

5.9.2012 / 20:42

מחקירה ראשונית עולה כי הדליקה פרצה כתוצאה מסיגריה בוערת שנפלה על מיטת האשה. המטפלת של האשה ניסתה להציל אותה ונפגעה באורח בינוני עד קשה

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן

אשה כבת 70 נהרגה הערב (רביעי) בדליקה שפרצה בביתה ברחוב אלי כהן באשקלון. צוותי מד"א ממרחב לכיש שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותה. אשה כבת 30, המטפלת באשה, נפגעה באורח בינוני עד קשה.

מבדיקה ראשונית עולה כי האשה ביקשה מהמטפלת לקנות לה סיגריות. המטפלת יצאה מהדירה, הנמצאת בקומה שש מתוך שמונה, והאשה הדליקה לעצמה סיגריה. ככל הנראה אפר בוער מהסיגריה נפל על מיטת האשה והצית אותה. המטפלת שהבחינה בשריפה ניסתה להציל את האשה אך נפגעה משאיפת עשן.

אשה בת 70 נהרגה בשריפה בדירת מגורים באשקלון. מוטי גריינמן, חדשות 24
שכנים שהבחינו באש הזעיקו כוחות הצלה. המיטה שנדלקה בדירה/חדשות 24, מוטי גריינמן

שכנים שהבחינו באש הזעיקו כוחות כיבוי, מגן דוד אדום ואיחוד הצלה. המטפלת פונתה לבית החולים ברזילי באשקלון. שבעה צוותי כיבוי השתלטו היום על שריפה שפרצה סמוך לבית הספר "אורט מינקוב" ברחוב קוליץ בירושלים. פעולות הכיבוי נמשכו זמן רב. כוחות משטרה פינו את תלמידי בית הספר וסגרו את הכבישים המובילים אל הרחוב. לא היו נפגעים.

ביום שבת פרצה שריפה בבניין מגורים בעיר אילת, ושלושה צוותי כיבוי הוזעקו למקום. דיירי הבניין פונו ולא דווח על נפגעים כתוצאה מהשריפה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully