וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה באזור תעשייה בתל אביב גרמה נזק רב למבנים

השריפה פרצה בדרך בן צבי והביאה לעומסי תנועה כבדים באזור. המשטרה בודקת חשד לפיו חיבור חשמל שאינו חוקי גרם להצתת המקום. צוותי כיבוי רבים השיגו לבסוף שליטה על האש

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

שריפה גדולה שפרצה הבוקר (שלישי) במתחם מחסנים בדרך בן צבי בשכונת אבו כביר שבדרום תל אביב, גרמה לנזק רב ולעומסי תנועה בשעות הבוקר. 12 צוותי כיבוי פעלו במקום, וממערך הכבאות נמסר כי השריפה עדיין מתחוללת, אך נמצאת תחת שליטה, וייקחו עוד מספר שעות על מנת לכבות אותה. במקום אין דירות מגורים ולכן לא נשקפת סכנה לפגיעות בנפש, אך נזק רב נגרם למתחם המחסנים, וככל הנראה רכוש רב נשרף. המשטרה בודקת חשד לפיו חיבור חשמל שאינו חוקי גרם להצתת המקום. לא נבדק חשד להצתה.

"הכל טוטאל לוס. כל הקומפלקס בער", כך נמסר ממפקד המשמרת של צוותי הכבאות שפעלו במקום, רוני מזרחי. הוא הוסיף כי "האירוע התחיל בשעות הבוקר המוקדמות, ובשלב זה נותרו עוד מספר מוקדים פעילים וצוותי כבאות עדיין פועלים במקום". כל הצירים נפתחו לתנועה כעבור מספר שעות.

שריפה באזור התעשייה בדרום ת"א ,אוגוסט 2013. יותם רונן
עדיין נותרו מספר מוקדי שריפה פעילים. מוקד השריפה היום/יותם רונן

אתמול נפצע כבאי באורח קל במהלך כיבוי של שריפה בדירה בשכונת עין כרם שבירושלים. ארבעה צוותים פעלו במקום לכיבוי השריפה ולמקום נגרם נזק. הכבאי נפצע בידו וטופל במקום על ידי חובשי איחוד הצלה. כמו כן, לפני כשבוע פרצה שריפה נוספת במתחם שנלר ברחוב מלכי ישראל, ונזק נגרם למקום.

עוד בנושא
שריפה ביער ברעם שבגליל העליון, מטיילים פונו
לפני כשבועיים: שריפה גדולה פרצה ביער בן שמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully