וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוד אחר החשוד: "כשברבי שותה אלכוהול הוא נהיה מטורף"

גורם שהיה בקשר בעבר עם החשוד בתאונת ה"פגע וברח" בנתניה מעריך שאין לו קשרים שיוכלו לסייע לו להימלט מהארץ. "בסך הכל עבריין נתנייתי קטן. הדפוס שלו - להיעלם ולצוץ"

צילום: שי מכלוף, שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: לירון בארי

המשטרה ממשיכה היום (ראשון) בחיפושים אחר שושן ברבי, החשוד המרכזי בתאונת ה"פגע וברח" בה נהרגו שלוש הולכות רגל בסוף השבוע בנתניה. בין היתר, נלקח הרכב הפוגע לבדיקה במעבדת זיהוי פלילי, ואוספים ממנו טביעות אצבעות כדי לבחון מי היה ברכב - החשוד המרכזי הנמלט שושן ברבי; יוחאי גליקסמן שהסגיר עצמו והודה, אך לאחר מכן חזר בו; או שמא אדם נוסף. המשטרה גם בודקת את גרסתו של גליקסמן, לפיה ברבי הגיע בליל התאונה לביתו עם אדם נוסף, וביקש ממנו להודות במקומו באשמה.

ברבי, תושב נתניה שריצה בעבר עונשי מאסר בגין עבירות אלימות וסמים, זוהה בעבר עם בני משפחת הפשע אבוטבול. על פי החשד, הוא נמלט מזירת התאונה. גורם שהיה עמו בקשר בעבר סיפר כי "מדובר בבחור שמגיל מאד צעיר החל את חיים העברייניים, בשנות העשרה המוקדמות".

הגורם ציין כי עד גיל 25, לפני 10 שנים, היה מעורב ברבי בעיקר בעבירות אלימות וסמים. "בגיל 25 הוא עשה שינוי - התחתן, מצא עבודה, הביא ילדים לעולם. נשארה לו בעיה אחת. כשהוא שותה אלכוהול הוא נהיה מטורף. נהיגה מטורפת, תקף פעם קב"ט במלון מרידיאן ועוד. מעבר לזה האיש חזר למוטב. היו לו סמים בעבר שלו, אבל סמים קלים בלבד. השילוב אצלו תמיד נפיץ. בשנים האחרונות הוא מעשן באופן מזדמן. בסך הכל עבריין נתנייתי קטן. לא היה בקשר עם הגדולים. להערכתי אין לו קשרים שיוכלו לסייע לו להימלט מהארץ. הוא אדם מאד פשוט בתפיסה שלו, בחשיבה. הדפוס שלו זה תמיד להיעלם ולצוץ. הדפוס שלו הוא שהוא תמיד חוזר ומסגיר את עצמו".

פגעו וברחו: מדוע זה שלא נהג חשוד בהריגה?

תאונת פגע וברח בנתניה, אוגוסט 2012. שלומי גבאי
זירת התאונה ביום שישי/שלומי גבאי

בתוך כך, עורך הדין דוד יפתח, אשר ייצג את ברבי בתיק האחרון שלו, סיפר שברבי לא יצא עמו קשר מאז התאונה. אתמול האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו של החשוד שהסגיר עצמו, יוחאי גליקסמן, בארבעה ימים. המשטרה מייחסת לגליקסמן, צעיר תושב נתניה, עבירות של הריגה, שיבוש הליכי חקירה ומתן עדות שקר. במהלך הדיון בהארכת מעצרו, שב החשוד על גרסתו, לפיה לא היה כלל מעורב בתאונה וכי הסגיר עצמו לידי המשטרה "לבקשת גורמים אחרים".

אשתו של גליקסמן, חנה, הנמצאת בחודש החמישי להריונה, איששה את גרסתו בעדותה במשטרה. "בעלי חזר מהעבודה בשעה 18:45, נכנס להתקלח ואמר לי: 'תעירי אותי לקידוש'", אמרה. "בסביבות 19:40 (כעשר דקות לאחר התאונה, מ.ש.) קיבלתי שלוש שיחות טלפון מאשתו של ברבי ולא עניתי. בשעה 20:01 ברבי ובחור נוסף הגיעו לבית וקראו לבעלי מהחלון".

"הם צעקו לו בקולי קולות", סיפרה האישה, "הוא ירד למטה לשוחח איתם, ואחרי מספר דקות עלה ואמר שהוא לוקח את הבחור השני כי אשתו מאושפזת בבית החולים, ויצא מהבית. כמה דקות אחר כך קיבלתי ממנו שיחת טלפון שבה הוא אמר לי - 'אני עומד להיעצר, דרסתי מישהו. התחלתי לבכות ושאלתי אותו שאלות, ואז הוא ניתק. התקשרתי לברבי כדי לשאול איפה בעלי והוא לא היה זמין. בשלב הזה עוד לא ידעתי שהייתה לא רחוק מהבית שלנו תאונה בה נהרגו שלוש נשים".

היא קראה לשושן ברבי להסגיר את עצמו – מה שעשוי לסלול את הדרך לשחרור בעלה. "מלבד שלושת המשפחות שנהרסו גם המשפחה שלי נהרסה", ציינה גליקסמן, "הלוואי וייתפסו את הדורס האמתי, לבעלי בכל מקרה אין שום קשר".

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

עוד בנושא
הצעיר שהסגיר עצמו בדריסה בנתניה חשוד בהריגה
מיהו החשוד במעורבות בתאונת הפגע וברח בנתניה?
חברי לי זיתוני יסייעו למשפחת ההרוגות בנתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully