וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס: מאסר למורה שקיימה מין קבוצתי עם תלמידיה

18.8.2012 / 11:28

בריטני קולפס, מורה לאנגלית לשעבר, ניצלה את שירותו הצבאי מעבר לים של בעלה לטובת סקס עם 5 מתלמידיה. כעת יהיו לה חמש שנים לעמוד בפינת התא ולחשוב על מה שעשתה

מורה לשעבר בתיכון בטקסס נידונה אמש (שישי) לחמש שנות מאסר לאחר שהורשעה בקיום יחסי מין עם חמישה מתלמידיה, מתוכם ארבעה שקיימו עמה יחסי מין קבוצתיים שתועדו בסרטון וידאו.

בריטני קולפס בת ה-28, מורה לאנגלית לשעבר ואם לשלושה ילדים, הורשעה ב-16 סעיפים של יחסים בלתי הולמים בין מורה לתלמיד. מכתב האישום עולה כי האירועים בהם הורשעה קולפס, התרחשו בחודשיים בהם שירת בעלה מעבר לים בצבא האמריקאי.

הבעל הנבגד, כריסטופר, הסביר כי אשתו והוא חברים בקבוצות המקיימות מין קבוצתי בהסכמה ובאופן חוקי, אולם במקרה הזה הוא חש נבגד. עם זאת, הדגיש כי "'עד שהמוות יפריד בינינו, משמעו 'עד שהמוות יפריד בינינו'", וביקש מהשופטים שלא יגזרו עונש מאסר על אשתו, שכן בפועל הדבר יפגע בו ובילדיו.

"אני מבקש שתגזרו עליה מאסר על תנאי, זו לא אשמתי או אשמת ילדיי, ולקחת אותה מאיתנו מעניש גם אותנו", אמר לאחר פסק הדין. "תרחמו עליה ועל הילדים שלה", הוסיפה אמה של בריטני, "היא ילדה אוהבת ואם אוהבת". השופטים לא התרשמו מבקשות קרוביה של קולפס, שאף נמנעה מעונש כבד יותר בשל העובדה שחמשת התלמידים היו כולם בגירים.

אמה ובעלה של קולפס אף נאלצו לראות את הסרטון שהוקרן במהלך המשפט, אותו צילם אחד התלמידים ואשר מתעד את המין הקבוצתי שקיימה עם ארבעה מהם, בחודשים אפריל ומאי בשנה שעברה. לאחר שהסרטון הופץ ברבים, נאלצה קולפס להסגיר עצמה. כעת יהיה לה די זמן לשבת בפינת התא בכלא, ולחשוב על מה שעשתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully