וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הפסיכיאטרית של "הג'וקר" דיווחה על כוונותיו?

2.8.2012 / 11:40

מקור המעורה בחקירת הטבח שביצע ג'יימס הולמס בקולורדו מסר כי צוות מטעם האוניברסיטה הוזהר מפני כוונותיו - ולא נקט שום פעולה כיוון ש"הג'וקר" עמד לפרוש מלימודיו

פסיכיאטרית מאוניברסיטת קולורדו שטיפלה בג'יימס הולמס, החשוד שירה למוות ב-12 בני אדם בעת הקרנת הסרט באטמן בקולורדו בחודש שעבר, טוענת כי התריעה בפני הנהלת המוסד האקדמי מפני תכניותיו של הולמס. כך דיווח אתמול (רביעי) היומון "דנבר פוסט".

ג'יימס הולמס, שביצע את הטבח בהקרנת באטמן בקולורדו, מגיע לראשונה לבית המשפט. רויטרס
הפסיכיאטרית התריעה על כוונותיו? ג'יימס הולמס בבית המשפט/רויטרס

הולמס ערך כמה מפגשים עם הפסיכיאטרית, לין פנטון, המשמשת מרצה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת קולורדו, ועומדת בראש שירותי בריאות הנפש לסטודנטים במוסד. לטענתה, היא דיווחה בתחילת חודש יוני על התנהגותו מעוררת החשד לצוות הערכת מסוכנות הפועל באוניברסיטה.

התביעה טרם הודיעה אם תדרוש עונש מוות

לפי רשת KMGH, המתבססת על מקור המעורה בחקירת הטבח, אנשי הצוות לא נקטו שום פעולה בעקבות ההתרעה שקיבלו, כיוון שהולמס, סטודנט לרפואה לשעבר במוסד האקדמי, היה באותה תקופה בתהליך של נשירה מלימודיו.

בשבוע שעבר דווח כי אותה פסיכיאטרית קיבלה לידיה חבילה מהולמס שהכילה מחברת ובה "פרטים מלאים על הדרך שבה הוא מתכוון להרוג בני אדם", אך לא הספיקה לפתוח אותה.

דוברת האוניברסיטה, ג'קלין מונטגומרי, סירבה להגיב על שלל הדיווחים בשל צו איסור פרסום שהוטל על הפרשה. בהודעה שפורסמה מטעם נשיא האוניברסיטה, דון אלימן, נכתב: "אני מאמין, עד שייקבע אחרת, כי אנשי האוניברסיטה פעלו כפי שמצופה מהם בנושא". בהודעה נאמר כי הצוות מורכב מנציגי פקולטות שונות באוניברסיטה, ותפקידו לספק מידע אודות אנשי המוסד האקדמי להנהלה, לפקולטות ולסטודנטים.

הולמס, המכונה "הג'וקר", עומד בפני 142 סעיפי אישום שונים, בהם 24 סעיפי רצח, סעיפי ניסיונות רצח, החזקת חומרי נפץ וביצוע פשע אלים. התביעה במשפטו עשויה לדרוש להשית עליו עונש מוות בגין מעשיו, אך עד כה לא ברור אם התובעים אכן ידרשו זאת. הדיון הבא במשפטו של הולמס יתקיים ב-27 בספטמבר.

עוד בנושא:
הטבח בקולורדו: "הג'וקר" היה בטיפול פסיכיאטרי
דיווח: הרוצח מקולורדו שלח לפסיכיאטר תכניותיו
"הג'וקר" מקולורדו יעמוד בפני 142 סעיפי אישום
הרוצח מקולורדו במעצר: "יורק על סוהרים כמשוגע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully