וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: קצין משטרה לשעבר הטריד מינית חשודה

גלעד גרוסמן

30.7.2012 / 11:17

על פי כתב האישום שהוגש נגד קצין החקירות לשעבר, הוא הציע לחשודה בשימוש בסמים לסייע לה אם תקיים עמו יחסי מין - זאת לאחר שהחליט לסגור את התיק נגדה

לבית משפט השלום בירושלים הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד סגן ניצב מרק אמיאל, קצין לשעבר באגף חקירות של מחוז שומרון, הנאשם בהטרדה מינית ומרמה והפרת אמונים. לטענת המחלקה לחקירות שוטרים, אמיאל הציע לאישה שנחקרה בחשד לשימוש בסמים, לקיים עמו יחסי מין.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ליאורה נהון מהמחלקה לחקירות שוטרים, לפני כשנתיים נמצאו בביתה של האישה סמים בכמות המספיקה לצריכה עצמית ובחקירתה היא הודתה כי היא משתמשת בהם מסיבות רפואיות. כשבועיים וחצי לאחר שנחקרה, החליט אמיאל לסגור את התיק, אולם זאת מבלי שיידע את המתלוננת. לאחר מכן, הוא התקשר אליה וביקש ממנה להגיע לתחנת המשטרה עם מסמכים המעידים על מצבה הנפשי והפיזי.

לאחר שהגיעה לתחנה, כך על פי כתב האישום, הוא אמר שהוא רוצה לסייע לה. היא נתנה לו את מספר הטלפון הנייד שלה והוא הבטיח שידאג לה כשהתיק שלה ייסגר. לאחר מכן, במשך כשלושה חודשים, התקשר אליה מספר פעמים ואמר לה שהיא בדיכאון מכיוון שלא קיימה יחסי מין במשך שנתיים. הוא הציע לה הצעות בעלות גוון מיני, כשהוא מציין בפניה שהוא אחראי לתיק נגדה, למרות שזה כבר נסגר. לאחר מספר חודשים ניגשה המתלוננת אל תחנת המשטרה כדי לברר אם התיק נגדה נסגר, ואחרי זה הוא המשיך להציע לה הצעות בעלות גוון מיני - אולם היא סירבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully