וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נער השתכר ותקף באכזריות גבר בתל אביב

על פי כתב האישום, הנער בן ה-16 דקר את רושל אבדורחמנוב, בן 69, בגבו, ולאחר שהתמוטט המשיך לבעוט בראשו בחוזקה. את בגדיו המגואלים בדם ואת הסכין השליך בפח סמוך

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בשבתו כבית משפט לנוער, הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד נער בן 16, תושב העיר, בגין תקיפתו של רושל אבדורחמנוב, בן 69, ללא כל סיבה נראית לעין, בשבוע שעבר בדרום תל אביב. הנער מואשם בריבוי עבירות של גרימת חבלות בכוונה מחמירה, בגניבה ובשיבוש מהלכי משפט. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, בלילה שבין שלישי לרביעי, לאחר ששתה הנער לשוכרה יחד עם חברו, קטין גם הוא, צעדו השניים בתל אביב, ופגשו באבדורחמנוב. בין הנער לאבדורחמנוב התפתח ויכוח, שבמהלך ניסה אבדורחמנוב להימלט מהמקום. בעודו רודף אחרי האיש, כך עולה מכתב האישום, שלף הנער סכין, ודקר אותו פעמיים בגבו.

בעקבות זאת, התמוטט אבדורחמנוב, אך הנער לא חדל מתקיפתו. על פי האישום, הוא החל לבעוט בראשו בחוזקה מספר פעמים. לאחר מכן, הוא ערך חיפוש בבגדיו של אבדורחמנוב וגנב ממנו פנס. בהמשך, עם הגעת אמבולנס וכוחות משטרה למקום, החביא הנאשם את גרבו שהיה מגואל בדם וכן את הסכין, ליד פחים ברחוב.

"הוא הביע צער על האירוע"

הנער שחזר בפני חוקריו את המעשה, ובעת הארכת מעצרו, הסביר פרקליטו, עורך הדין שמואל פלישמן, הוא הביע חרטה על המעשה. "הוא אמר שאינו מבין כיצד הגיע למצב הזה", סיפר עורך הדין. "הוא סיפר כיצד הוא ראה עצמו כמביט מרחוק על מי שעשה את זה, כאילו זה לא הוא עצמו". לדברי עו"ד פלישמן, החשוד שתה לשוכרה וזה מה שהוביל לעימות בינו לבין אבדורחמנוב. "הוא מביע צער על האירוע, ומקווה מאוד שהמתלונן יחלים מהפגיעות".

בעקבות המקרה, פונה האיש במצב קשה לבית החולים איכילוב. מנהל המחלקה לטיפול נמרץ, פרופ' פטריק סורקין, סיפר כי ההערכה הראשונית הייתה שמדובר בפגיעה רצינית בפנים, וחשד לפגיעה מוחית. "הוא קיבל את הטיפול הראשוני בחדר המיון, ואחר כך הגיע אלינו. היינו עדים לאדם מחוסר הכרה לחלוטין, מורדם ומונשם, ומחובר למכשיר".

"הדבר הראשון שעשינו זה לייצב את מצבו יחסית מהר", תיאר פרופ' סורקין. "דבר שני, שלחנו אותו לצילומים ולבדיקת CT, ראינו שהמוח לא נפגע, אלא קיימים רק שברים מרובים בפנים ובגולגולת". פרופ' סורקין הוסיף: "כולם מספרים לי על סרט שלא ראיתי, 'התפוז המכני'. זה אותו דבר - פיצוץ מוחלט של הפרצוף של האדם המסכן הזה. זה דבר שלא ראינו מזמן", סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully