וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים למשטרה: הנעדרת מהצפון נראתה בדרך למרכז

קובי דוד

21.5.2012 / 20:43

המשטרה ממשיכה בחיפושים אחר הנערה בת ה-14 מהיישוב שמשית שיצאה אתמול מביתה ומאז נעלמו עקבותיה. המשטרה מבקשת מהציבור בתל אביב להיות עירני, בעיקר בתחנות אוטובוס

באדיבות המשפחה

(עריכה: יאיר דניאל)

היעלמותה של אופק ירון בת ה-14 ממשיכה להעסיק את המשטרה, שתרה אחר עקבותיה. ממספר דיווחים שהגיעו הערב (שני) לידי המשטרה עולה חשד כי הנערה, המתגוררת ביישוב שמשית שבגליל התחתון, נסעה לכיוון תל אביב. בשל כך, מבקשת המשטרה מהציבור בעיר לפקוח עיניהם, בדגש על תחנות אוטובוס, תחנות רכבת, חוף הים ואזור תחנת ארלוזורוב.

מוקדם יותר דווח כי ירון, הנעדרת מאז אתמול בשעות הצהריים, נצפתה כשהיא רוכשת בקבוק שתייה בתחנת דלק במחלף זרזיר, שבעמק יזרעאל. ראש מועצת עמק יזרעאל, אייל בצר, אמר לוואלה! חדשות כי אופק נקלטה אתמול בשעות הלילה בבירור במצלמת האבטחה של תחנת הדלק בעת שרכשה את בקבוק השתייה, ונשאה על גבה תרמיל. בצר ציין כי עולה החשד שאופק תפסה טרמפ או עלתה על אוטובוס במקום. כתוצאה מכך, התרכזו חיפושי המשטרה והמתנדבים באזור זה.

משפחתה של אופק דיווחה על היעדרותה למשטרה אתמול, לאחר שיצאה הנערה מביתה בשמשית בשעות הצהריים, ומאז לא שבה. המשטרה פתחה בסריקות, יחד עם מתנדבים, בניסיון לאתרה. בעקבות היעלמותה, פרסם אביה, אהרון ירון, סרטון הקורא לה לשוב הביתה. "אופק אהובה שלנו. אנחנו אוהבים אותך מאוד, אנחנו מבינים שקשה לך, דואגים לך ומחכים לך אני, אמא, ועידו - המשפחה שלך, קרא האב בסרטון, "יחד נפתור את כל הקשיים וביחד נפתח דף חדש. אנחנו רוצים מאוד לחבק אותך ומצפים מאוד לשובך הביתה".

עוד באותו נושא:
"הנערה הנעדרת אופק ירון נראתה בתחנת דלק בצפון"
אביה של הנעדרת בת ה-14 מהגליל: "מצפים לשובך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully