וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני נפצע קשה כשניסה לדקור קצין בגוש עציון

יהושע בריינר

20.5.2012 / 13:45

חשד לניסיון פיגוע: צה"ל ערך חיפושים אקראיים על פלסטינים, כאשר לדברי עדי ראייה אחד מהם שלף סכין וניסה לדקור קצין. השניים נאבקו ובסופו נפצע הפלסטיני מהסכין שברשותו

פלסטיני נפצע היום (ראשון) באורח קשה כאשר, לטענת עדי ראייה, ניסה לדקור קצין צה"ל בצומת גוש עציון. האירוע התרחש כאשר כוחות צה"ל שהיו בצומת החלו לבצע חיפושים אקראיים על פלסטינים במסגרת פעולות אבטחה בעקבות מסע אופניים המוני שעבר במקום מירושלים לקריית ארבע.

מהחקירה עולה כי בשלב מסוים חשדו החיילים באחד הפלסטינים, ככל הנראה נער בן 14, ולדברי עדי ראייה הוא שלף סכין וניסה לדקור קצין צה"ל ששהה במקום. בין השניים התפתח מאבק, שבסופו נפצע הפלסטיני מהסכין שהייתה ברשותו. הוא פונה במצב קשה עם פציעה בבטנו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. נסיבות המקרה נחקרות ומלבד הפלסטיני לא היו נפגעים נוספים.

כאמור, האירוע התרחש במהלך מסע אופניים של מאות משתתפים שהגיעו לצומת גוש עציון במסגרת נסיעה מקריית ארבע לירושלים. הצומת, שנחשב לאחד המקומות המאויימים ביותר ביהודה ושומרון, מאובטח כל העת על ידי חיילים, וכעת מאוייש המחסום על ידי לוחמי חטיבת כפיר שאחד מחייליה היה מעורב באירוע.

"ממה שאנחנו מבינים המחבל נאבק עם החייל במשך שניות ארוכות", מספר פינצ'י הרשלר, קצין הביטחון של המועצה האזורית גוש עציון, "במהלך המאבק נפצע המחבל מהסכין שלו עצמו והוא מפונה לבית חולים. לא היו לנו התרעות אולם מדובר בצומת נפיצה מאוד והמתיחות פה היא השגרה".

ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל הגיב לאירוע: "ניסיון הפיגוע אירע ביום חגה של ירושלים ושחרור יהודה ושומרון במהלך מסע אופניים בו השתתפו מאות משפחות ובני נוער מכל האזור. אין ספק כי ניסיון פיגוע זה, בדומה לניסיונות הקודמים להם אנו עדים בחודשים האחרונים, נועדו לפגוע ברוח התקומה והצמיחה של עם ישראל ומדינת ישראל, אך את מנגינת הבנייה, ההתיישבות והפריחה של גוש עציון ומרחב יהודה, אי אפשר להפסיק. אני מברך את החייל אשר בזכות הערנות שלו מנע אסון וכן את כוחות הביטחון שטיפלו במהירות וביעילות באירוע".

לקריאה נוספת
פלסטיני חמוש בסכין נעצר ליד ההתנחלות אלון מורה
נהג המונית שנדקר: "מי יאכיל את הילדים שלי?"
חשד לפיגוע דקירה בירושלים: תלמיד ישיבה נפגע באורח בינוני

השתתף בהכנת הידיעה: אמיר בוחבוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully