וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח חריף מורגש בגוש דן, המקור לא ידוע

ענת שלו

3.5.2012 / 11:54

תושבים רבים בגוש דן מדווחים בשעות האחרונות על ריח כימי חריף שאופף את האזור. מהמשרד להגנת הסביבה נמסר כי אין סכנה לציבור. תושבים: "מריח כמו כלור"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

מריח רע: תושבים רבים באזור תל אביב והשרון מדווחים בשעות האחרונות (חמישי) על ריח כימי חריף המורגש באזור. מעיריית תל אביב נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה וכי ברחבי העיר אכן קיים ריח לא מזוהה וכי הגורמים המקצועיים הרלוונטים בודקים כעת מה מקור הריח. דיווחים על הריח מגיעים גם מרמת גן והרצליה.

מיכל, תושבת תל אביב, אמרה לוואלה! חדשות, כי "יש ריח ממש חזק כמו של כלור בבריכה". חן, שעובד באזור רמת גן, סיפר כי הוא וחבריו למשרד הריחו ריח כימי גם באזורם. איילה מרעננה סיפרה: "יש בחוץ ריח מוזר, ריח של כלור או אולי של חומר דישון כלשהו". גם סטודנטים באוניברסיטת תל אביב דיווחו כי יש מעיין "ענן" ריח שאופף את האוניברסיטה.

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר עוד, כי כל המדידות באזור תל אביב מעידות על ריכוזים אפסיים של חומרים מסוכנים. "אין מסוכנות לציבור", נמסר. "אנשי המשרד מבצעים כעת בדיקות בכוחות מתוגברים כדי לזהות בוודאות של מאה אחוז את מקור הריח ואינם עוסקים בספוקלציות לגבי מקורו".

המשרד להגנת הסביבה ספג ביקורת מחלק מראשי הרשויות על כך שנכון לשעה זו לא מצא עדיין את מקור המטרד הסביבתי.

מעיריית רמת השרון נמסר כי מתקבלות פניות גם שם בנוגע לריח החריף וכי ראש העירייה נמצא קשר עם המשרד להגנת הסביבה.

הרחתם? כתבו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ריח רע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully