וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו בבית: יועז הנדל חוזר לכתוב ב"ידיעות אחרונות"

19.4.2012 / 17:55

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הנדל, שפרש מלשכת ראש הממשלה בעקבות פרשת ההטרדות של נתן אשל, ישוב לכתוב טור קבוע במוסף לשבת של 'ידיעות'

חודשיים לאחר שהתפטר מתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי, חוזר יועז הנדל ל"ידיעות אחרונות": לוואלה ברנז'ה נודע כי הנדל, שפרש מלשכת ראש הממשלה בעקבות פרשת ההטרדות של נתן אשל, ישוב לכתוב טור קבוע במוסף לשבת של העיתון.

טורו הראשון של הנדל, שיעסוק בנושא צבא ובטחון ובנושאים פוליטיים ומדיניים, יתפרסם כבר בגיליון שייצא לאור מחר. כזכור, בטרם מונה לתפקיד בלשכת ראש הממשלה, כתב הנדל טור קבוע במוסף לשבת, ועם עזיבתו הצטרפה למוסף סיוון רהב-מאיר. גורם ב"ידיעות אחרונות" סיפר לוואלה! ברנז'ה כי היקף הטור הנוכחי שיכתוב הנדל יהיה גדול מזה שכתב בטרם עזב את העיתון.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה!, לאחר פרישתו ממערך ההסברה הלאומי מונה הנדל לתפקיד ראש המכון לאסטרטגיה ציונית. את מקומו בלשכה תפס לירן דן, ששימש קודם לכן כסמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית בחברת החדשות של ערוץ 2.

הנדל, בעל דוקטורט בהיסטוריה, שימש בעבר כבעל טור קבוע גם בעיתון "מקור ראשון" והגיש את התוכנית "רצועת הביטחון" בגלי צה"ל. הנדל אף כתב ספר יחד עם זכי שלום בשם "תנו לצה"ל לנצח" וכן כתב יחד עם העיתונאי יעקב כץ את הספר "ישראל נגד אירן – מלחמת הצללים".

ב"ידיעות אחרונות" בחרו שלא להתייחס לידיעה. יועז הנדל מסר בתגובה: "חזרתי לשחק עם הילדים ואני גם חוזר לכתוב".


david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully