וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 ימים לאולימפיאדה: לונדון תהיה מוכנה בזמן?

הבריטים מבטיחים לעמוד בלוח הזמנים, אבל הלחץ בוועדה המארגנת גובר, ותהליך בניית המתקנים עדיין רחוק מלהסתיים

100 ימים בלבד נותרו לפתיחת המשחקים האולימפיים בלונדון, אבל לא מעט חששות לגבי היכולת של הבריטים לתפקד תחת הלחץ מתחילות לצוף. למעלה מעשרת אלפים אתלטים, 21,000 אנשי תקשורת ו-8.8 מיליון צופים אמורים להגיע לאירוע הספורט הגדול ביותר, ולמרות שלא נותר עוד זמן רב עד תחילת האירוע, קיימים לא מעט מבנים שטרם הושלמה בנייתם.

ההערכות הן שמעל 200 אלף מושבים וכ-10,000 מתקני שירותים עדיין לא הותקנו באצטדיונים השונים, בקומפלקס הרכיבה תהליך הבנייה נמצא בפיגור גדול, ובמתחם המיועד לטורניר כדורעף החופים מחכים לעוד 3,000 טונות של חול להשלמת העבודות. עניין נוסף שמדאיג את המארגנים הוא נושא הכרטיסים, זאת בשל מעורבותם של מספר ספונסרים וגורמים רבים מאוד שהשתלבו בארגון.

בטקס לציון תחילת ספירת 100 הימים לתחילת האולימפיאדה השיקה הועדה המארגנת את הסלוגן "לעורר השראה בדור שלם" שילווה את המשחקים, ויו"ר הוועדה סבסטיאן קו הכריז: "מיליוני אנשים מתכוננים לעשות את העבודה הכי טובה בחייהם ולקבל את העולם לכאן בברכה הקיץ. הציפיות מאיתנו גבוהות, ואנחנו לא נאכזב".

קו אף הודיע שבטקס הפתיחה ב-27 ביולי יחלוף מטס חגיגי מעל האצטדיון האולימפי בלונדון, שיעבור בכל הבירות הבריטיות וויגיע גם לבלפסט, קארדיף ואדינברו. בנוסף יוצבו מסכי ענק לצפייה בטקס הפתיחה ב-22 ערים ברחבי הממלכה.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully