וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייב: תלמיד ישיבה הוכה בידי אלמונים, מצבו קשה

הצעיר, אלכסנדר גונצ'רוב, אושפז בבית החולים בבירת אוקראינה שעות לאחר שהוכה על ידי אלמונים, כשהוא סובל משבר בגולגולת. הרב הראשי במדינה הגיש תלונה למשטרה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

תלמיד ישיבה בן 25 הותקף בליל אמש (ראשון) בקייב בירת אוקראינה בידי אלמונים, ומצבו מוגדר קשה מאוד. הצעיר, אלכסנדר גונצ'רוב, על פי דיווחים בעיתון "קייב היהודית", יצא מבית הכנסת בשעה 1:00 בלילה כשהוא חובש כיפה. יציאתו אף תועדה על ידי מצלמות האבטחה של בית הכנסת. משלא שב לבית הכנסת, החלו תלמידי הישיבה, בראשותו של הרב הראשי לאוקראינה, משה אסמן, לחפש אחריו. לאחר כיממה הוא נמצא בבית חולים בעיר.

באוקראינה דווח כי הצעיר פונה לבית החולים כשהוא סובל משבר בגולגולת, שש שעות לאחר שיצא מבית הכנסת. מסיבה לא ברורה, הרופאים בצוות האמבולנס ובבית החולים לא דיווחו על המקרה למשטרה. רב בית הכנסת הגיש תלונה למשטרה, וכעת אכן נפתחה חקירה פלילית.

תלמיד ישיבה הותקף על ידי אלמונים בקייב. זק"א
הצעיר שנפגע בבית החולים בקייב/זק"א

לפני כשבועיים, וכשבוע אחרי הטבח בבית הספר היהודי בטולוז, הוכה בבית הספר ילד יהודי, בן 12. ככל הנראה, המקרה אירע על רקע אנטישמי, שכן הנערים שהיכו אותו צעקו לעברו סיסמאות אנטישמיות. מנהלת משאבי האנוש של בית הספר, קטיה נורמל, אמרה כי הילד הוכה באגרופים בגבו ובראשו, אך לא נחבל באופן חמור. התוקפים, כך אמרה, היו שני נערים כבני 14, שהיכו את הילד כמאה מטרים מבית הספר. זאת, למרות שמירה שהציבה המשטרה על המקום, בשל המתקפה על בתי הספר היהודי בטולוז, בו נורו למוות ארבעה בני אדם על ידי המחבל מוחמד מוראח.

לקריאה נוספת
שבוע אחרי הרצח בטולוז: תלמיד יהודי הוכה בפריז
צרפת: 4 נהרגו מירי בבית ספר יהודי, בהם 3 ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully