וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "הדורס בכפר גלעדי נהג שיכור ובקלות ראש"

קובי דוד

8.4.2012 / 16:04

מכתב האישום נגד צחי גבאי, החשוד שדרס למוות את ראובן לבוט, בן 19 בכפר גלעדי לאחר קטטה שהתפתחה שם, עולה כי נהג "במצב שמונע ממנו שליטה על רכבו" מעצרו הוארך ביומיים

פרקליטות מחוז צפון הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום חמור נגד צחי גבאי, בן 28 מכפר יובל, החשוד שדרס למוות את ראובן לבוט בן 19 מקריית שמונה לפני כשבוע ימים, במהלך קטטה שהתפרצה מחוץ למועדון 'הבועה' בכפר גלעדי. מכתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת עולה כי גבאי, שנתיב נסיעתו נחסם על ידי לבוט, לחץ על דוושת הגז ונסע אחורה. בזמן שלבוט מעד אחורה, גבאי המשיך בנסיעה תוך שהוא מטה את הרכב ימינה וכך דרס את לבוט וגרם למותו. גבאי נאשם בהריגה, נהיגה בשכרות, נהגיה בקלות ראש ובחסור זהירות.

"כתוצאה מהדריסה נגרמו למנוח חבלות, בהן חבלות ראש שגרמו למותו. במעשיו המתוארים גרם הנאשם למותו של המנוח. בכך שנהג בחוסר זהירות ובקלות ראש כשהוא שיכור ובמצב שמונע ממנו את השליטה על רכבו". מוקדם יותר ביקש פרקליטו של גבאי, עו"ד דוד שפיגל, לדחות את מועד הדיון ב-48 שעות כדי ללמוד את הראיות ואת חומרי החקירה והוא נדחה ליום שלישי בבוקר, ובמקביל הוארך מעצרו ביומיים נוספים.

"גבאי הוא קורבן של טרגדיה נוראה שתוצאותיה כואבות מאוד", אמר בשבוע שעבר עורך דינו, דויד שפיגל בדיון בשבוע שעבר להארכת מעצרו. לדבריו, בעת התקרית ניסה גבאי להימלט מחבורת שיכורים שניסו "לבצע בו לינץ'". שפיגל אף הטיח בנציג המשטרה, דודו שושני, כי הוא בטוח שלו היה בנעליו של גבאי המבוהל והמפוחד היה נוהג באופן זהה.

ביום ראשון שעבר הובא לבוט למנוחות בבית העלמין בקריית שמונה. חברו הטוב, רומן לוצ'נקו, סיפר על האובדן שחווה. "התקרית שהתפתחה ביום שישי גרמה לאבדן חיים של בחור שידע לכבד חיי אדם, בן אדם מסור, אלוף ישראל לנוער, שייצג את המדינה בכבוד. הייתה לו אישיות מיוחדת, הוא לא היה בן אדם ששותה או מעשן, היה אחד כזה עם ערכים".

עוד בנושא
עורך דינו של החשוד בדריסה: "ניסו לבצע בו לינץ"
החשוד בדריסה בכפר גלעדי: "היינו בסכנת חיים"
הצעיר שנדרס נטמן: "שצעירים לא ינהגו בקלות ראש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully