וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן באיגרת לנתניהו: בגללך לא נשאר לנו דבר

ניר יהב

3.4.2012 / 0:02

יו"ר הרשות כתב באיגרת שתישלח בעוד כשבוע, כי נתניהו הפקיע את הסמכויות מהרשות. הוא גילה עוד כי סאיב עריקאת ושליחו של נתניהו עו"ד יצחק מולכו צפויים להיפגש היום

נראה כי התהליך המדיני המוקפא לא מתכוון להפשיר בזמן הקרוב: יושב ראש הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, גילה אתמול(שני) מה הוא צפוי לכתוב באיגרת לראש הממשלה בנימין נתניהו, אותה הוא צפוי לשלוח לו בשבוע הבא. בטקס הנחת אבן הפינה לבניין החדש של השגרירות הפלסטינית בקהיר אמר אבו מאזן כי נתניהו הפקיע מהרשות הפלסטינית את כל הסמכויות שלה וגרם לכך שהרשות הפלסטינית אינה רשות עוד.

"הנהגת הרשות הפלסטינית החליטה לשלוח לנתניהו איגרת, שבה נגיד לו שבגללו הרשות הפלסטינית אינה עוד רשות", אמר אבו מאזן. "אתה, נתניהו, הפקעת ממנה את כל הסמכויות וההתחייבויות שלה, ואת כל מה שהיא אמורה לבצע. לא נשאר לנו דבר. האם אתה מקבל את זה או לא?".

לדברי אבו מאזן, הרשות הפלסטינית תגיש תלונות נגד ישראל במוסדות הבינלאומיים אם זו לא תביע נכונות לחדש את המשא ומתן עמה. "יש שתי סוגיות מרכזיות: התהליך המדיני והפיוס הפנים-פלסטיני. כולכם יודעים מה המכשולים שישראל מציבה בפני התהליך המדיני. היא מסרבת להכיר בהחלטות האו"ם ומסרבת להפסיק את הבנייה בהתנחלויות".

"על ישראל לקבל את החלטות האו"ם ולהפסיק את הבנייה בהתנחלויות. לא מדובר בתנאים אלא בהתחייבויות ישראליות. ברגע שהיא תקבל את שתי ההתחייבויות הללו, נהיה מוכנים לחדש את המשא ומתן". אבו מאזן גילה עוד כי מחר צפויים להיפגש ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני ד"ר סאיב עריקאת ושליחו של נתניהו, עו"ד יצחק מולכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully