וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדריסה בכפר גלעדי: "היינו בסכנת חיים"

קובי דוד

31.3.2012 / 12:22

צעיר בן 28 חשוד שדרס למוות את ראובן לבוט, בן 18 מקריית שמונה, כשנמלט מקטטה עמו בפאב בקיבוץ. "ההרוג התנפל עלינו, ניסיתי לסטות עם הרכב. הוא קפץ אל מותו"

הנהג שחשוד כי דרס למוות את ראובן לבוט, בן 19 מקריית שמונה, לאחר שככל הנראה השתתף בקטטה בפאב "הבועה" בקיבוץ כפר גלעדי שבגליל העליון, טען בצהריים (שבת) כי ההרוג "קפץ אל מותו". עו"ד גליל שפיגל, המייצגת את החשוד ומייצגת מעורב נוסף בתקרית, אמרה כי מרשה סיפר שהוא וחברו היו בסיטואציה של סכנת חיים. "הבחור שנהרג התנפל עלינו וקפץ לכיוון הרכב", סיפר החשוד, צעיר בן 28 מכפר יובל, והוסיף: "ניסיתי להסיט את הרכב, אבל הוא בעצם קפץ אל מותו".

עו"ד שפיגל אמרה כי "הלקוחות שלי נקלעו לסיטואציה מטורפת והזויה. חבורה של צעירים התנפלה עליהם. הם לא רצו להתעסק איתם וביקשו כמה שיותר מהר לברוח, לכן הם נכנסו לרכב. אז הגיע הבחור שנהרג, קפץ לכיוון הרכב שלהם וניסה להתנפל עליהם. מרשי ניסה להסיט את הרכב, אך זה נגמר בטרגדיה".

אמו של הדורס אמרה לוואלה! חדשות: "אני רוצה להתנצל בפני משפחתו של לבוט. הבן שלי נקלע לתוך הסיטואציה הזו. לא מתאים לו להיות מעורב בכזאת פרשה".

תאונת דרכים בכפר גלעדי. משה אסרף, ג'יליס
הפאב בקיבוץ כפר גלעדי/ג'יליס, משה אסרף

"אני עדיין בהלם והמומה מכל מה שקרה", המשיכה האם. "מהרגע שנודע לי התעוררתי לסיוט בלהות שמסרב להסתיים. מבלי להודות באשמה, אני כואבת ומתייסרת על הצעיר שנהרג. לא ניתן לעכל טרגדיה כזו קשה. הבן שלי אתמול יצא לחגוג את יום ההולדת שלו, לאחר תחנונים רבים של החברים שביקשו ממנו לצאת. הוא בדרך כלל לא יוצא ולא מבלה. במקום שנחגוג איתו את יום ההולדת ה-28 זה הפך ליומולדת עצוב".

לדברי האם, בפגישה עם בנה בתחנת המשטרה, הוא עדיין לא היה מודע לכך שהנדרס נהרג. "אני דואג לבחור שקפץ לי על הרכב, אני לא יודע מה קורא איתו", אמר לאמו. "הזעקנו משטרה וכוחות מד"א, אני דואג שקרה לו משהו. אני לא מבין איך נקלעתי לכל זה".

מפקד תחנת המשטרה בקריית שמונה, סנ"צ יגאל חדד, סיפר כי סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר התפתחה קטטה בפאב של קיבוץ כפר גלעדי, והחשוד עזב את הקטטה ויצא מהפאב כשהוא שיכור, מיהר להיכנס לרכבו וסמוך מאוד למקום פגע בלבוט, שהיה גם הוא מעורב בקטטה. מפרטי החקירה הראשונית עולה כי הצעיר שנדרס קפץ על הרכב הפוגע, ביחד עם צעירים נוספים, בניסיון לעצרו, וכתוצאה מכך נפגע ונדרס.

מפקד תחנת המשטרה הדגיש כי "מדובר באירוע חמור שמצטרף לשרשרת האירועים של צעירים שנוהגים בקלות ראש, שותים אלכוהול בכמויות גדולות, וקוטלים חיי אדם". הוא הוסיף כי שישה צעירים נמצאים בחקירה בתחנת המשטרה, וכולם נמצאו קשורים לאירוע הטרגי - בתחילתו בוויכוח בפאב. סנ"צ חדד הוסיף כי העצורים הם כולם בחורים נורמטיביים, ללא רקע פלילי. הנהג הפוגע, חשוד נוסף שנסע עמו ברכב, גם הוא בן 28, ושלושה חשודים נוספים במעורבות באירוע, בני 19-22, יובאו הערב לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בנצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully