וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: השתתף בקטטה בפאב, חמק מהמקום ודרס למוות הולך רגל

קובי דוד

31.3.2012 / 8:45

תגרה שפרצה בין מספר צעירים בפאב של קיבוץ כפר גלעדי, נגמרה בתאונה טראגית: אחד המשתתפים מיהר לעזוב והחל לנהוג כשהוא שיכור. הוא פגע בבן 19, שקפץ על הרכב בניסיון לעצרו

הולך רגל בן 19 נהרג הלילה (שבת) מפגיעת רכב בקיבוץ כפר גלעדי שבגליל העליון. ברכב הפוגע נהג צעיר שהיה בגילופין ואשר עזב זמן קצר לפני כן את הפאב בקיבוץ לאחר שהיה מעורב בקטטה. פרדמדיקים של מד"א ירדן העניקו לצעיר טיפול רפואי ופינו אותו לחדר המיון הקדמי קרית שמונה אולם שם נקבע מותו.

מפקד תחנת המשטרה קריית שמונה, סנ"צ יגאל חדד, סיפר כי סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר התפתחה קטטה בפאב של קיבוץ כפר גלעדי ונהג הרכב, בן 28 תושב הצפון, עזב את הקטטה ויצא מהפאב כשהוא שיכור, מיהר להיכנס לרכבו וסמוך מאוד למקום פגע בצעיר, שהיה גם הוא מעורב בקטטה. מפרטי החקירה הראשונית עולה כי הצעיר שנדרס קפץ על הרכב הפוגע ביחד עם צעירים נוספים, בניסיון לעצרו וכתוצאה מכך נפגע ונדרס.

מפקד תחנת המשטרה הדגיש כי "מדובר באירוע חמור שמצטרף לשרשרת האירועים של צעירים שנוהגים בקלות ראש שותים אלכוהול בכמויות גדולות וקוטלים חיי אדם". הוא הוסיף כי כעת נמצאים שישה צעירים בחקירה בתחנת המשטרה וכולם נמצאו קשורים לארוע הטראגי - בתחילתו בוויכוח בפאב. סנ"צ חדד הוסיף על ששת העצורים כי מדובר בבחורים נורמטיביים, ללא רקע פלילי. הנהג הפוגע יובא הערב להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת.


לקריאה נוספת
נתפס נוהג שיכור, וטען: "זה בגלל שאני מנתח גרוע"
נתנה מפתחות לחבר השיכור - ותשב 30 שנה בכלא?
מצעד התירוצים של הנהגים השיכורים

לפניות לכתב: davidkobi@walla.co.il
(עדכון ראשון: 6:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully