וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני בירכה את מופז - אך סירבה לפרט על המשך דרכה

פנחס וולף

28.3.2012 / 1:04

יו"ר קדימה, שתעביר בקרוב את השרביט לשאול מופז, שניצח אותה בפריימריז עם 61.5% מקולות המצביעים, דיברה בפני תומכיה: "אלה הבחירות ואלה התוצאות. ננוח אחרי"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר; עריכה: מיכאל ברגמן)

להפסד כה צורם לא ציפתה יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני. כבר כשהתחילה ספירת הקולות אמש (שלישי) ניכר היה כי ניצחונו של יריבה, שאול מופז, מובטח. מיד לאחר ספירת כל הקולות אמרה לבני לפעילים: "אלה הבחירות ואלה התוצאות. ננוח אחרי המאמץ".

יו"ר ועדת הבחירות של קדימה, השופטת בדימוס עדנה בקנשטיין, מסרה כי כי מופז קיבל 23,987 מהקולות - שהם 61.7% קולות, וכי לבני קיבלה 14,516 קולות - 31.23% בלבד. בבחירות הצביעו 338,116 ממתפקדי קדימה, שהם 37.23% מבעלי זכות הבחירה.

"אלה התוצאות", הודתה בפני פעיליה. "התקשרתי עכשיו לשאול מופז ואיחלתי לו הצלחה. אני רוצה להודות מעומק הלב לכל אותם מתנדבים מדהימים, שחלקם נמצאים כאן מאחורי, ולכל אותם חברי קדימה ואזרחים שנתנו לי את אמונם והעניקו לי אהבה במהלך הדרך הזו".

תדרוך ציפי לבני במטה הפעילים. דרור עינב
"אלה היו חודשיים מתישים". לבני במאמץ לגייס תומכים, אמש/דרור עינב

לבני אמרה כי עבורה, היו "אלה היו חודשיים ארוכים – והיה זה גם יום ארוך". בתשובה לשאלה מה בכוונתה לעשות כעת, אמרה: חשבתי שמן הראוי לעדכן שבירכתי את מופז. כעת, אני הולכת לישון. אני רוצה להודות לכל אחד ואחד ששם בקלפי 'ציפי לבני'. המצביעים רוצים לראות מדינת ישראל שהולכת בכיוון אחר עבור הילדים שלהם".

מופז הצביע: "אנצח בבחירות ואחליף את נתניהו". קובי אליהו
מופז מצביע, אמש/קובי אליהו

לפני כן, אמרה לבני לפעילים כי היא "מאמינה שלמדינה מגיעה מנהיגות שראויה לכם. אלה בחירות ואלה התוצאות. קיבלתי בחיי החלטה עקרונית ללכת עד הסוף, דרך שלא מקובלת בפוליטיקה – להגיד לא לסחטנות וללכת לאופוזיציה בשם עקרונות, ונישפט על מעשינו הגדולים. אלה היו מעשים גדולים. אוהבת אתכם מאוד".

מוקדם יותר אמרה יו"ר סיעת קדימה, דליה איציק, לוואלה! חדשות כי היא "קוראת לכולם לעמוד מאחורי המנצח". איציק הסבירה כי "המפלגה הזאת לא שייכת יותר לחברי הכנסת, היא שייכת למתפקדים, שייכת לבוחרים. איציק התייחסה ליריבות בין לבני למופז ואמר כי "זה תמיד מסתדר בסוף, הם מבינים שהאגו צריך להיות בצד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully