וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג אגד כלא בת 17 באוטובוס וביצע מעשים מגונים

קובי מנדל

26.3.2012 / 17:15

מוחמד זועבי הורשע כי סירב לאפשר לתלמידת התיכון בת ה-17 לרדת מהאוטובוס, ולאחר מכן הכריח אותה לשבת על ברכיו ונגע בגופה. הוא ממשיך להכחיש את המעשים

בית משפט השלום בחיפה הרשיע היום (שני) את מוחמד זועבי, נהג אוטובוס בחברת אגד, בביצוע מעשים מגונים בתלמידת תיכון בת 17. מכתב האישום עולה כי לפני שנתיים נסעה הנערה בקו אוטובוס לחיפה בו נהג זועבי, וכשביקשה ממנו לעצור על מנת שתוכל לרדת הוא עיכב אותה באוטובוס וביצע בה מעשים מגונים.

מפסיקת בית המשפט עולה כי בחודש אוקטובר 2010 נהג זועבי בקו של חברת אגד לכיוון חיפה, כאשר בין הנוסעים הייתה תלמידת תיכון, שהייתה אז בת 17 בלבד. הנערה ביקשה מהנהג שיעצור בתחנת מרכז הכרמל, על מנת שתוכל לעבור לאוטובוס אחר המוביל לביתה. הנהג לא נענה לבקשתה והציע לה לרדת בתחנה אחרת, המשמשת גם היא את האוטובוס הנוסף. מספר דקות לאחר מכן, הושיט הנאשם את ידו למתלוננת ואמר לה כי היא יפה. הנהג ציין בפניה כי הבחין בה כשהתנשקה עם בן זוגה בתחנת האוטובוס ואף אמר לה כי הדבר גירה אותו.

בהמשך הנסיעה למסוף האוטובוסים עצר זועבי את הרכב, התיישב באחד המושבים המיועדים לנוסעים סמוך לנערה, סגר את וילון האוטובוס וביקש ממנה לשבת לידו. הנערה סירבה, אולם הנאשם תפס בידה, משך אותה לעברו והושיבה על ברכיו. כשניסתה להיחלץ, אחז בה זועבי בכוח וליטף את ישבנה. בשלב מסוים הצליחה המתלוננת להתרומם, אך הנאשם המשיך לחבק אותה בכוח, נגע בחזה שלה מעל לחולצתה וניסה לנשקה בצווארה ובשפתיה. לאחר דקות ארוכות חדל זועבי ממעשיו, חזר לכיסא הנהג והסיע את המתלוננת לשכונת מגוריה.

במשפט העידו לטובתה של הנערה שישה עדים, ואילו נגדה העידו זועבי ועד נוסף. הנאשם הכחיש את המעשים שיוחסו לו בכתב האישום, אולם גרסתו לא הותירה רושם אמין על השופט, אשר קיבל את גרסתה של המתלוננת. מהנהלת אגד נמסר כי עם היוודע המקרה, הנהג פוטר מעבודתו. "באגד אין מקום לסובלנות כלפי אירועים מסוג זה, ולכן עם היוודע המקרה זומן הנהג לשימוע". לדברי החברה, "כשהתברר כי יש ממש בחשדות נגדו הוא פוטר לאלתר מעבודתו".

לקריאה נוספת:
אישום: עקב אחר נערות וביצע בהן מעשים מגונים
התחזה ברשת לטייס וביקש מנשים לגעת בילדיהן
אנס את בתה של חברתו כשאמה עבדה בלילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully