וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בבית ספרנו: תלמידים שהפגינו ננעלו מחוץ לכיתה

קובי דוד

22.3.2012 / 2:16

עונש חינוכי? תלמידי בית ספר בטבריה הפגינו כנגד החלטת העירייה לסגור אותו. המורים ביקשו מהם להפסיק להפגין ולהיכנס לכיתות, אך כשלא חדלו החליטו לנעול אותם מחוץ לכיתות

תלמידי תיכון "אורט" בטבריה התנסו הבוקר (רביעי) בחוויה לא נעימה, כשצוות המורים החליט להענישם כי הפגינו כנגד החלטת ראש העירייה לסגור את בית הספר. לדברי צוות המורים, הפגנת התלמידים הפריעה לשגרת יום הלימודים, ואלה התבקשו להיכנס לכיתות, אך כשלא נענו החליטו המורים להענישם ולנעול את הכיתות בפני אותם תלמידים.

ראש העירייה, זוהר עבדו, החליט לסגור את בית הספר בטענה כי הוא לא עומד ביעדי הרשת שנקבעו. לפיכך, עשרות מתלמידי כיתות י' ויא' בתיכון לא נכנסו לשיעורי הלימוד בשעה הראשונה והשנייה והחלו במחאה על ההחלטה לסגור את בית הספר.

"ההחלטה החד צדדית שהתקבלה תפגע בהישגים שלנו", סיפרה אחת התלמידות הלומדת בכיתה י"א. "מבחני הבגרות שלנו יחלו בקרוב, ובמקום ללמוד אנחנו נלחמים על סגירת בית הספר". היא הוסיפה כי "פוגעים בזכויות שלנו כתלמידים", וציינה כי אם בית הספר ייסגר התלמידים ישבתו ולא יגיעו ללימודים.

מעיריית טבריה נמסר בתגובה: "לאחר חשיבה מעמיקה שכל מטרתה טובת ילדי מערכת החינוך של טבריה, הוחלט על סיום ההתקשרות הניהולית של רשת אורט בחטיבת הביניים ובחטיבה העליונה של איילת השחר. עיריית טבריה מעולם לא העמידה לדיון, לא במישרין ולא בעקיפין, סגירת בית ספר בעיר, אלא החלפת הנהלת בית הספר ושילובו ברשת עמ"ל. חבל שגורמים פוליטיים בעלי אינטרס משתמשים בתלמידי מערכת החינוך על מנת לזרוע דיסאינפורמציה בסוגיה זו".

בעירייה הוסיפו כי "גם במקרה דנן נעשתה חשיבה מעמיקה לה היו לה היו שותפים אנשי מקצוע מהטובים שיש בתחום החינוך. עיריית טבריה תמשיך להשקיע את המירב בחינוך ילדיה".

מרשת אורט, נמסר בתגובה כי "גורמים חיצוניים התסיסו כמה מן התלמידים בבית הספר שהפריעו להתנהלות בתוך בית הספר. על מנת לשמור על מהלך השיעור התקין של התלמידים בתוך הכיתות, סגר המורה את הדלת".

לקריאה נוספת:
"נס גלוי" בבני ברק: בור ענק נפער באמצע כיתה
מורה התמוטט מול תלמידיו בטיול במכתש הגדול
משרד החינוך: ירידה בדיווחים על אלימות בבתי הספר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully