וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השוטרים רדפו אחר הטנדר - וגילו בו תינוק

15.3.2012 / 16:11

המרדף אחר זוג עבריינים בשכונה בלוס אנג'לס נגמר בהורדתם מהכביש – תוך סיבוב הטנדר הנמלט בכוח רב. אלא שהשוטרים לא האמינו מי, פרט לנמלטים, נסע ברכב - תינוק בן 3 חודשים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

על אהבתם של אמריקאים למרדפים משטרתיים התוודענו במרדף אחר או. ג'יי. סימפסון. אולם המרדף הבא בפרברי לוס אנג'לס, ששודר כולו בשידור חי בטלוויזיה, הפתיע אפילו את וותיקי השוטרים. הזוג אוואלוס, לא בוני וקלייד טיפוסיים אך בעלי עבר פלילי עשיר משלהם, נמלטו בטנדר משוטרי משטרת התנועה של קליפורניה ביחד עם בנם, תינוק בן שלושה חודשים. המרדף בפרברי לוס אנג'לס, שנמשך מעל ארבעים דקות ושודר בשידור חי, והגיע לסופו כשהתנגשו השוטרים בטנדר של בני הזוג, עם התינוק בפנים.

ההפתעה בלתי צפויה, בנם הפעוט של סרחיו, בן 33, ששוחרר לאחרונה מהכלא, ורעייתו בת ה-25, לא נפגע. אולם לזוג אוואלוס, לאחר שהשוטרים מצאו בחזקתם אביזרים לשימוש בסמים, פריטים גנובים, וסכין קצבים, המזל דווקא לא האיר פנים. מהמשטרה נמסר כי לא היו מספיק ראיות כדי לעצור את האם, אך האב, שהיה משוחרר על תנאי, צפוי כעת לעמוד לדין על עבירות של סיכון בנו ואי מתן זכות קדימה.

ממשטרת קליפורניה נמסר כי הם פעלו בהתאם לנהלים וכי לא הייתה להם כל דרך לדעת כי ברכב יושב תינוק. לאחר חקירה קצרה העולל הושב לחזקת אמו.

עוד מרדפים בכותרות:
מוסקבה: נהג עירום ושיכור התנגש ב-17 מכוניות
שוטרים וגנבים: מרדף, פצועים ואש חיה במרכז תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully