וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רוצח דרק רוט קנה באמצעות כרטיס אשראי גנוב

גלעד גרוסמן

7.3.2012 / 9:14

ארבל אלוני, שרצח ב-94' את רוט בהיותו בן 14 ונידון ל-16 שנות מאסר ולאחר מכן ל-5 נוספות, שהה מחוץ לכלא לצורך ביצוע עבודות שירות. הוא וחשוד נוסף קנו עם הכרטיס באלפים

שני צעירים נעצרו אתמול (שלישי) על ידי שוטרי מרחב אילון בחשד שעשו שימוש בכרטיס אשראי גנוב וביצעו רכישות באינטרנט בשווי של אלפי שקלים. המעצר התבצע לאחר שהתקבלה במשטרה תלונה מחברת כרטיסי האשראי על שימושים חריגים בכרטיס שלא בוצעו על ידי בעל הכרטיס. לאחר קבלת הדיווח נשלח שוטר מוסווה של יס"מ אילון כדי להעביר משלוח בשווי אלפי שקלים שהוזמן באמצעות כרטיס האשראי. בעת העברת המוצר נעצר מקבל הסחורה, תושב יפו בן 22, והחשוד השני בביצוע הרכישה באמצעות הכרטיס הגנוב נמלט מהמקום. לאחר מרדף רגלי הוא נעצר והתברר כי מדובר באסיר ארבל אלוני.

אלוני בן ה-32 הוא אחד מרוצחיו של נהג המונית דרק רוט. הוא הורשע בשנת 1994 בהיותו בן 14 ונידון ל-16 שנות מאסר. באחת מחופשותיו מהכלא בשנת 1998 ביצע אלוני שוד ונידון לחמש שנים נוספות. בעת ביצוע העבירה הנוכחית ביצע אלוני עבודות שירות מחוץ לכלא בנגריה באזור התעשייה בחולון. על פי החשד, אלוני ניצל את היותו מחוץ לכלא והיה שותף בביצוע העבירה.

לפני כשנה וחצי דחה בית המשפט המחוזי בפתח תקווה את הערעור שהגיש ארבל אלוני על החלטת ועדת השחרורים של השב"ס שלא לאפשר לו להשתחרר מוקדם, לאחר שריצה 16 מתוך 21 שנות המאסר שנגזרו עליו בגין הרצח ובגין השוד שביצע מאוחר יותר, בזמן שהיה בחופשה מהכלא.

לפני כשלוש שנים ביקש אלוני חנינה מנשיא המדינה שמעון פרס, אולם בקשתו נדחתה. בהמשך עתר אלוני לוועדת השחרורים בבקשה לשחררו לפני מועד ריצוי מאסרו המלא – יולי 2014, אולם בקשתו זו נדחתה גם היא.

עוד באותו נושא:
בית המשפט: לא יקוצר עונשו של רוצח דרק רוט
משפחת דרק רוט מתנגדת להקלת מאסר הרוצח
בשנת 2000: הותר לפרסום שמם של רוצחי דרק רוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully