וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס ישיק עמוד פייסבוק בינלאומי עם מארק צוקרברג

טל שלו

24.2.2012 / 4:12

הנשיא ייפגש עם מייסד פייסבוק בביקורו הקרוב בארה"ב, ויחד הם יעלו דף ברשת החברתית שיוקדש לקידום השלום ויפנה לצעירים בעולם הערבי. עמודו "הישראלי" של הנשיא יעלה היום

נשיא המדינה, שמעון פרס, כנראה מבין את כוחן של הרשתות החברתיות ובשל כך יעלה היום (שישי) עמוד הפייסבוק הישראלי של הנשיא, בו הוא יזמין את הגולשים לקחת חלק פעיל בעמוד, לכתוב לו ולהגיב לתכנים אשר יעלו בו.

אך זהו רק קצה הקרחון בפעילותו של הנשיא ברשת הפייסבוק, אשר במסגרת נסיעתו הקרובה לארה"ב יקיים ביקור מיוחד בלב אולפני ומשרדי פייסבוק שבעמק הסיליקון. גולת הכותרת של הביקור תהיה מפגש בין הנשיא פרס למייסד פייסבוק, מארק צוקרברג במסגרתו ישיקו השניים דף פייסבוק בינלאומי חדש לנשיא המדינה.

שלום בין אנשים, ולא רק בין ממשלות

העמוד הבינלאומי יפנה לכל אזרחי העולם, עם דגש על צעירים ממדינות ערב, אשר לא מקיימות קשרים דיפלומטיים עם ישראל, כשבמסגרתו יקרא להם הנשיא לשוחח עמו, לשאול שאלות ולהציע רעיונות לקידום השלום בין האנשים, ולא רק בין הממשלות.

מרכיב מהותי בביקורו של פרס יהיה ראיון מיוחד, אותו יקיים יחד סגניתו של צוקרברג, שריל סנדברג, בפני מיליוני גולשים בשידור חי בפייסבוק. הנשיא צפוי לענות על שאלות אישיות של הגולשים ולהתייחס לסוגיות אקטואליות העומדות על הפרק, וכן יזמין את הגולשים להיות חברים שלו בפייסבוק ולשמור איתו על קשר.

כחלק מההיערכות המוקדמת לקראת ההשקה פנה בית הנשיא למוזיקאי ולאמן הווידאו, נוי אלוש, כדי להפיק קליפ אינטרנטי שירוץ בכל הרשתות החברתיות, בו מופיע הנשיא פרס כשהוא מציע לגולשים להיות חברים שלו בפייסבוק. את הקליפ "Be my Friends (for peace)" יחשוף בית הנשיא באולפני פייסבוק ביום ההשקה, שיתקיים ב-6 במרץ 2012.

ההכנות לביקורו של פרס בארה"ב עוררו אתמול סערה בעקבות פרסום ב"הארץ" לפיו בפגישתו עם הנשיא אובמה ביום ראשון הבא מתכוון הנשיא לומר כי הוא מתנגד לתקיפת מתקני הגרעין של אירן, בניגוד לעמדת ראש הממשלה ושר הביטחון שצפויים לבקר גם הם בשבוע הבא בארה"ב. בסביבתו של פרס הכחישו את הפרסום והסבירו כי הנשיא אמר כבר בעבר כי הוא סבור שהעולם הוא שצריך להוביל את המאבק באיום האירני, ולא ישראל בלבד. ואחר הצהריים, בנאום בוועידת הנשיאים של ארגוני יהדות ארה"ב, הבהיר הנשיא את עמדתו ואמר כי ?ישראל היא מדינה עצמאית ויש לה את הזכות להגן על עצמה מכל סכנה. כשאנו מדברים שכל האופציות על השולחן אנו באמת מתכוונים לזה".

לעמוד הפייסבוק של הנשיא פרס

עוד בנושא
עיטור הנשיא: להנרי קיסינג'ר ולמבריחת יהודי סוריה
פרס: "ישראל מתקדמת מדעית, אך מיושנת מדינית"
מזכ"ל האו"ם נפגש עם פרס: "חשוב לדון עם אירן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully