וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן אשל חש ברע, חקירתו בנציבות הופסקה

גלעד גרוסמן

8.2.2012 / 19:45

ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה היה אמור להשלים היום את חקירתו בנציבות שירות המדינה בעניין החשדות כי הטריד את ר', עובדת הלשכה. החקירה תימשך במועד אחר

חקירתו של ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, נתן אשל, בנציבות שירות המדינה, הופסקה הערב (רביעי) לאחר שאשל חש ברע. החקירה בפרשת ההטרדה המינית לכאורה של עובדת הלשכה ר' תימשך במועד אחר. היום אמור היה אשל להשלים את חקירתו, שהחלה אתמול.

החקירה אמש נמשכה תשע שעות, והוא זומן אליה אחרי שהצטברו עדויות המחזקות את הטענה כי הוא הטריד את העובדת, בהן עדויות מפי אנשים שלכאורה שמעו ממנה על ההטרדה. העובדת עדיין מסרבת להעיד נגד אשל, המכחיש את הטענות המיוחסות לו.

פרשת נתן אשל. שי אוקנין
חש ברע. אשל/שי אוקנין

בראשית השבוע שבה ר' לעבודתה בלשכה, אחרי שיצאה לחופשה יזומה. עדיין לא ברור אם הנציבות תכפה עליה להעיד במסגרת חקירת הפרשה. אשל מצדו עדיין נמצא בחופשה, לפחות לשבעת הימים הקרובים. עם כניסתו לחקירה אתמול, אמר אשל כי אין לו "כעסים או טענות לאף אחד". שלשום הודיע אשל כי הוא מאריך את חופשתו מהעבודה בעשרה ימים נוספים, ואף אמר למקורביו כי הוא "מברך על קיום החקירה" ומעוניין למסור את גרסתו כדי שהאמת תיחשף.

נתניהו לא החליט אם להדיח את אשל מתפקידו

בבסיס החקירה טענות לפיהן אשל הטריד מינית את ר', והאשים את שלושת הבכירים שהתלוננו עליו – מזכיר הממשלה צבי האוזר, ראש מטה ההסברה יועז הנדל, והמזכיר הצבאי של ראש הממשלה, אלוף יוחנן לוקר – בכך שפעלו ממניעים אינטרסנטיים.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עדיין לא הודיע אם בכוונתו להדיח את אשל מתפקידו. בשבוע שעבר, הוא הסתפק בתגובה לקונית לפרשה שמסעירה את לשכתו, ואמר כי יש להמתין בסבלנות: "גזרתי על עצמי כלל פשוט בנושא הבדיקה שמתרחשת בלשכתי", אמר, "נמתין בסבלנות עד סיום הבדיקה. אני לא מתכוון להתייחס מעבר לכך, פשוט להמתין בסבלנות, זה הדבר הנכון לעשות בעת הזו".

ההטרדה בלשכה - כותרות אחרונות
נתן אשל נחקר 9 שעות, והמשיך להכחיש כי הטריד
נתן אשל נחקר בנציבות: ”אין לי כעס על אף אחד”
האריך את חופשתו; צפוי להיחקר השבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully