וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד בשטחים: צעירה משחיתה ציוד של פלסטינים

יהושע בריינר

8.2.2012 / 18:00

סרטון שהפיצו תושבי הכפר לובן א-שרקייה מתעד צעירה משחיתה חנות. באותה הלילה גם רוססו בכפר כתובות "מוחמד חזיר". בצלם: "אזלת היד של המשטרה באיתור יוצרת מצב נפיץ"

אסור להשתמש

(צילום: באדיבות ארגון "בצלם", עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

האם הפלסטינים הצליחו לתעד את מרססי כתובת הגרפיטי בכפר ליד רמאללה? ארגון "בצלם" מפרסם היום (רביעי) סרטונים ממצלמות אבטחה של בית מלאכה בכפר לובן א-שרקייה המתעדות ככל הנראה את מי שריססו בכפר כתובות נאצה גזעניות, בהם הכתובת "מוחמד חזיר". המקרה אירע בלילה שבין שני לשלישי, אז הבחינו בכפר ברכב סקודה לבנה בעלת לוחית זיהוי צהובה מסתובבת בכפר סמוך לשעה 01:30. כאשר זוהתה היא נמלטה מהמקום.

בבוקר התגלו כתובות הגרפיטי, וכן מעשי השחתה בחנות לחומרי בנייה. היום פרסמו פלסטינים צילומים ממצלמות אבטחה שיכולות אולי לשפוך אור על מבצעי הפעולות. בסרטון שצולם נראה הרכב כשהוא נעצר ליד החנות, וממנו יוצאת צעירה האוחזת בידה בכלי חיתוך, וניגשת אל שקי המלט שנמצאים מחוץ למבנה. כעבור מספר שניות נפתחת הדלת האחורית במכונית, אז חוזרת הצעירה אל הרכב שנוסע מהמקום. בבוקר גילה בעל המקום כי מספר שקי מלט נחתכו. על פי הערכות, הצעירים, שלושה במספר לכל הפחות, חתכו את שקי המלט, ריססו את הכתובות "מוחמד חזיר" ו-"נקמה" על מכונית חונה, אז זוהו על ידי תושבי הכפר ונמלטו מהמקום.

"אזלת היד של המשטרה באיתור והבאה לדין של מתנחלים הפוגעים בפלסטינים וברכושם יוצרת מצב נפיץ המסכן את התושבים הפלסטיניים, כמו גם את מבצעי ההתקפות עצמם", אומרים בארגון, "תקריות שבהם הפלסטינים מניסים מתנחלים שנכנסים לכפרים באמצע הלילה מעוררות חשש שהתקפות נגד רכוש יתדרדרו לפגיעה בנפש". בעבר תועדו נוסעי רכב נטול לוחית זיהוי מוריד את אחד מנוסעיו שהצית חלקה פלסטינית ונמלט להתנחלות יצהר. ככל הנראה אלה הפעמים היחידות שבהם הצליחו הפלסטינים לתעד פגיעה חשאית ברכושם.

טרור יהודי בשטחים - כותרות אחרונות
כתובות ”תג מחיר” רוססו בבית ספר ובמנזר בירושלים
חייל גולני נעצר בחשד לפריצה האלימה לחטמ”ר אפרים
פלסטינים: מתנחלים ניסו להצית שלוש מכוניות בגדה

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully