וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן אשל נחקר 9 שעות, והמשיך להכחיש כי הטריד

גלעד גרוסמן

7.2.2012 / 20:38

העובדת ר' עדיין מסרבת להעיד בנציבות שירות המדינה נגד מנהל לשכת ראש הממשלה, וייתכן שייכפה עליה להיחקר בהמשך. אשל מתעקש שלא הטריד אותה ויזומן לעדות נוספת מחר

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל)

נתן אשל, מנהל לשכת ראש הממשלה, עומת בחקירתו היום (שלישי) בנציבות שירות המדינה עם טענות לפיהן הטריד את ר', העובדת בלשכת נתניהו. אשל יעיד מחר כדי להשלים את חקירתו, וייתכן שייאלץ להיחקר פעמים נוספות.

חקירתו של אשל בנציבות נמשכה תשע שעות. הוא זומן לחקירה אחרי שהצטברו עדויות המחזקות את הטענה כי הוא הטריד את העובדת, בהן עדויות מפי אנשים שלכאורה שמעו ממנה על ההטרדה. העובדת עדיין מסרבת להעיד נגד אשל, המכחיש את הטענות המיוחסות לו.

ביום ראשון שבה ר' לעבודתה בלשכה אחרי שיצאה לחופשה יזומה. עדיין לא ברור אם הנציבות תכפה עליה להעיד במסגרת חקירת הפרשה.

עם כניסתו לחקירה, אמר אשל כי אין לו "כעסים או טענות לאף אחד". שלשום הודיע אשל כי הוא מאריך את חופשתו מהעבודה בעשרה ימים נוספים, ואף אמר למקורביו כי הוא "מברך על קיום החקירה" ומעוניין למסור את גרסתו כדי שהאמת תיחשף.

בבסיס החקירה טענות לפיהן אשל הטריד מינית את ר', והאשים את שלושת הבכירים שהתלוננו עליו – מזכיר הממשלה צבי האוזר, ראש מטה ההסברה יועז הנדל, והמזכיר הצבאי של ראש הממשלה, אלוף יוחנן לוקר – בכך שפעלו ממניעים אינטרסנטיים.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עדיין לא הודיע אם בכוונתו להדיח את אשל מתפקידו. בשבוע שעבר, הוא הסתפק בתגובה לקונית לפרשה שמסעירה את לשכתו, ואמר כי יש להמתין בסבלנות: "גזרתי על עצמי כלל פשוט בנושא הבדיקה שמתרחשת בלשכתי", אמר, "נמתין בסבלנות עד סיום הבדיקה. אני לא מתכוון להתייחס מעבר לכך, פשוט להמתין בסבלנות, זה הדבר הנכון לעשות בעת הזו".

ההטרדה בלשכה: כותרות נוספות
אשל בכניסתו לחקירה: "לא כועס על אף אחד"
החקירה - אחרי שיצא לחופשה של עשרה ימים
לשכת נתניהו: שורה של מלחמות וסכסוכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully