וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרוש של אתי דודאי התמוטט ומת

5.2.2012 / 11:42

דוד דודאי, הגרוש של המעושרת אתי דודאי, התמוטט הבוקר (א')במהלך דיון בבית המשפט בתל אביב. נסיונות ההחייאה שבוצעו בו במקום נכשלו

הגרוש של אתי דודאי, כוכבת מעושרות מת הבוקר (א') במהלך דיון בבית המשפט ברחוב ויצמן בתל אביב. עדי ראייה שהיו במקום דיווחו כי דוד דודאי (בשנות ה-60 לחייו), הגיע לבית המשפט, והתמוטט לאחר שלקה בהתקף לב במהלך דיון. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום, ביצע בו נסיונות החייאה, אך למרבה הצער, אלה לא צלחו והם נאלצו לקבוע את מותו במקום.

שמו של דודאי, כזכור, עלה לכותרות לאחר שגרושתו, אתי, השתתפה בתכנית הדוקו -ריאליטי מעושרות וסיפרה על חיי הנישואים שלה עם דוד, בעלה לשעבר. לאחרונה שוב עלה שמה לכותרות, והפעם בנסיבות לא נעימות. כתבות שהתפרסמו בעיתוני סוף השבוע סיפרו על הסתבכויות כלכליות של אתי, על חובות גבוהים וחשבונות בנק שעוקלו.

היום בבוקר, הגיע דודאי לבית המשפט לדיון בגין חובות שנטען כי הוא חייב. במהלך הדיון, לאחר שסיים לדבר, לקה דודאי בהתקף לב ונפל על הרצפה. המאבטחים החלו לבצע בו נסיוניות החייאה עד שהגיע צוות מד"א למקום. אתי ובני משפחתה נקראו מיד למקום, אך לצערם הוא מת בטרם הספיקו להגיע למקום.

מקורבים למעושרת מסרו לוואלה! סלבס כי "אתי לקחה את המוות נורא קשה. היא לא עונה לטלפונים ולא מצליחה לעכל את המוות", סיפר מקורב.

השניים התגרשו ב-2008 וחילקו בינהם את הרכוש וההון שווה בשווה. היא קיבלה את הבית בסביון, ודוד קיבל את כל הכסף וחשבונות הבנק. דודאי היה איש עסקים ושותפו העסקי של עופר גלזר במיזם פצלי השמן. מאוחר יותר גלזר תבע אותו, מה שגרר תביעת נגד מצידו של דודאי, שאף טען כי מימן את חובות ההימורים של גלזר.

יריב נתי, מנהלה של אתי דודאי מסר בתגובה: "אנו מוכים בהלם ותדהמה ומשתתפים בצערה של אתי, ילדיה ומשפחתה"

האח הגדול: תמיר במילואים

המירוץ למיליון: בר ואינה בצימר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully