וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החשדות נגד נתן אשל: הטריד מינית את ר' וביצע מעשה מגונה"

היקפי פרשת ההטרדה בלשכת ראש הממשלה נתניהו מתבררים במלוא חומרתם: בערוץ 2 נחשף כי ראש הלשכה אשל, שבתחילה פורסם כי הוא נחשד בהטרדת העובדת ר' בלבד, חשוד גם בעבירות אלה

פרשת ההטרדה בלשכת נתניהו מסתמנת כחמורה אף יותר ממה שנדמה היה: בחדשות ערוץ 2 נחשף אמש (שישי) כי נבדק החשד שראש הלשכה, נתן אשל, הטריד מינית ואף ביצע מעשה מגונה בעובדת הלשכה ר' - וזאת לאחר שקודם דווח על חשדות להטרדה "בלבד".

פרשת נתן אשל - כל הכותרות
נתניהו על פרשת אשל: "להמתין לסיום הבדיקה"
פרשת נתן אשל: מדוע חזר בו משרד המשפטים?
ברביעי נטען: "שלושה מבכירי לשכת נתניהו התלוננו על אשל"
נציב שירות המדינה ימודר מחקירת נתן אשל
הדיווח הראשוני: "בכיר בלשכת נתניהו הטריד עובדת ועקב אחריה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעורבים בפרשה החמורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שלישי השבוע דווח כי היועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, הורה על פתיחת חקירה באגף המשמעת בשירות נציבות המדינה לבירור תלונה של ר', לפיה אשל הטריד אותה, חיטט בהודעות הטקסט שלה, פתח הודעות דואר אלקטרוניות פרטיות ואף עקב אחריה.

הפרשה החלה להתגלגל כאשר ר' סיפרה לראש מערך ההסברה בלשכה יועז הנדל על הדברים, וזה סיפר למזכיר הממשלה צבי האוזר, וככל הנראה גם למזכיר הצבאי, אלוף יוחנן לוקר. הבכירים חשו מחויבים מתוקף תפקידם לעדכן את הגורמים המקצועיים במידע, ובעצה עם היועץ המשפטי לממשלה לשעבר מני מזוז, הוחלט שלא לערב את ראש הממשלה בפרשה כדי להימנע ממצב בו הוא עשוי להיקלע לניגוד עניינים.

אתמול התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לפרשה לראשונה בפתח ישיבת צוות בלשכה, באומרו כי "יש בדיקה, נמתין בסבלנות לסיומה. אנחנו עמוסים באתגרים גדולים וממשיכים בעבודה עליהם?. בישיבה השתתפו כל בכירי לשכת ראש הממשלה שהיו מעורבים בצורה כזו או אחרת בהגשת התלונה נגד אשל, לרבות אשל עצמו, כמו גם מזכיר הממשלה צבי האוזר, ראש מערך ההסברה הלאומי יועז הנדל, והמזכיר הצבאי יוחנן לוקר. גורמים בלשכת ראש הממשלה סיפרו היום כי האווירה בישיבה היתה ?עניינית?, וכל הבכירים השתתפו בישיבה ועבדו כרגיל.

(עדכון ראשון: 20:08)

  • עוד באותו נושא:
  • נתן אשל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully