וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם ברצח חברתו: "הרגתי אותה כי צחקה עליי"

גלעד גרוסמן

19.1.2012 / 17:36

ויטלי מיכלוב שנאשם כי רצח את אולגה סורינוב לפני כארבעה חודשים, טען בבית משפט כי היא בגדה בו וקינטרה: חוויתי סיפוק מיני טוב יותר איתם מאשר איתך. לכן לטענתו הרג אותה

ויטלי מיכלוב הנאשם ברצח בת זוגו אולגה סורינוב הודה היום (חמישי) כי דקר אותה, אולם טען כי לא מדובר ברצח אלא בהריגה מכיוון שהיא קנטרה אותו. עורכת דינו של מיכלוב, לירן פרידלנד מהסנגוריה הציבורית, טענה בדיון כי במהלך הוויכוח בין השניים אמרה לו המנוחה כי בגדה בו עם שני גברים. היא המשיכה וסיפרה שהיא חווה איתם אורגזמות יותר טובות מאלה שהיא חווה איתו ושהיא בקושי מגיעה איתו לסיפוק. לדברי עורכת הדין פרידלנד, הדברים פגעו במיכלוב קשות וכתוצאה מכך השתבשה דעתו והוא דקר אותה מבלי שתכנן זאת מראש ולכן מדובר בהריגה ולא ברצח. לדבריה, המנוחה הודתה בבגידה למרות שידעה שהוא רגיש לכך וקנאי מאוד.

על פי כתב האישום שהוגש לפני כארבעה חודשים, התגוררו השניים יחד מחודש מאי ומערכת היחסים שלהם לוותה בריבים תכופים על רקע קנאתו של הנאשם. במהלך ריב בין השניים בסוף חודש אוגוסט נטל מיכלוב סכין מטבח, דחף את סורינוב על המיטה ודקר אותה תשע פעמים בחזה ובמקומות אחרים בגופה. סורינוב מתה כתוצאה מהדקירות.

מכתב האישום עולה עוד, כי לאחר מכן שטף מיכלוב את הסכין ואת ידיו המגואלות בדם, עטף את המנוחה בכלי מיטה ושקיות זבל ועזב את הדירה. ביום למחרת קנה זר פרחים, חזר לדירה, הניח את הפרחים ליד הגופה ושם עליה פתק עליו כתב ברוסית: "אני אוהב אותך חזק מאוד". שבוע לאחר המקרה הוא התקשר למשטרה להתוודות על מעשיו, אך רק למחרת הגיעו שוטרים לביתו לעצור אותו.

עוד על פרשת הרצח:
מיכלוב שדקר למוות את חברתו: "אני אוהב אותך חזק"
מחדל חקירת הרצח בפתח תקווה: שוטרים הודחו מתפקידם
הותר לפרסום: התקשר להודיע על רצח זוגתו, המשטרה באה למחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully