וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי: צה"ל נכשל בלבנון 2 כי החיילים לא התפללו

במילים חריפות בחר להסביר שר הפנים מדוע לדעתו הישגי מלחמת לבנון השנייה היו מועטים ביחס למלחמות אחרות. "כשמדינות ערב נגד העם היהודי, מה שיציל אותנו זה לומדי התורה"

צילום מסך

(צילום: ערוץ 10, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

"במלחמת ששת הימים כל יהודי ויהודי שהלך למלחמה והלך לקרב והרים את העיניים לבורא עולם. אבל במלחמת לבנון השנייה אמרנו: 'כוחי ועוצם ידי'. ואז הקדוש ברוך הוא אמר לנו: 'כוחי ועוצם ידי? בוא נראה מה יהיו התוצאות'" – במילים האלה התבטא אתמול (שלישי) יו"ר ש"ס ושר הפנים, אלי ישי. בדברים שאמר בכנס החזרה בתשובה שערך הרב ראובן אלבז, ופורסמו בכתבת ערוץ 10, טען ישי כי הישגי מלחמת לבנון השנייה – וקוטנם היחסי לעומת הישגי מלחמת ששת הימים, לדוגמה – נבעו משום שחיילי צה"ל לקו באמונתם.

"במלחמת ששת הימים, כל מדינות ערב נלחמו נגד עם ישראל. על כל חייל יהודי היו לפחות מאות חיילים, אם לא אלפים. על כל טנק, מאות טנקים. על כל מטוס, מאות מטוסים. שימו לב מוריי ורבותיי איזה ניסים ונפלאות. היינו אז הצבא הכי חלש במזרח התיכון. לא היה לנו שום סיכוי לנצח ופתאום - כולם בורחים ועם ישראל מנצח", אמר ישי.

לעומת זאת, הוא טען כי "במלחמת לבנון השנייה היינו הצבא הכי חזק במזרח התיכון. בלי מצרים, בלי סוריה, בלי לבנון, בלי עירק, בלי תימן, בלי לוב, בלי לבנון - רק 2,000 'חיזבאלונים' - ותראו מה קרה במלחמת לבנון השנייה". הוא חתם את דבריו החריפים באומרו כי "מוריי ורבותיי זה מוסר גדול: כשכל מדינות ערב נגד העם היהודי, מה שיציל את העם היהודי זה לומדי התורה ומזכי הרבים וקירוב רחוקים והתשובה".

(עדכון ראשון: 21:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully