וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסוריה: קצין בכיר נהרג מירי "טרוריסטים"

ניר יהב

17.1.2012 / 0:00

הקצין בדרגה המקבילה לאלוף בצה"ל יצא על פי הדיווח מביתו שבפרבר בבירה דמשק וכשנסע ברכבו נפתחה אליו אש ממנה נהרג. אחיו של ההרוג: "יד הטרור קטפה את אחי"

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית דיווחה אמש (שני) כי "חוליית טרור חמושה" התנקשה בחייו של קצין סורי בדרגה המקבילה לדרגת אלוף בשם מוחמד עבד אל-חמיד אל-עואד. על פי הדיווח, החולייה ירתה על מכוניתו של אל-עואד כשהיה בדרכו לאחד הבסיסים באזור אל-רוטה שנמצא בפרברי דמשק וכתוצאה מכך הוא נהרג במקום. נהגו נפצע כתוצאה מהירי.

נהגו של אל-עואד סיפר לטלוויזיה הסורית: "יצאנו מביתו של אל-עואד לעבר מקום העבודה. כשעברנו את אזור דיר אל-עסאפיר ראינו מונית לצד הדרך. כשעברנו בסמוך לה, הבחנו שהדרך חסומה. ארבעה חמושים לפתע החלו לירות לעברנו. אל-עואד נפגע בראשו ואני נפצעתי גם כן מאחד הכדורים". אחיו של אל-עואד אמר כי "יד הטרור קטפה את אחי. זו הדמוקרטיה שהם רוצים להביא לסוריה בטענה שמדובר בחירות. הם לא מוסלמים אלא טרוריסטים".

במקביל דיווחה סוכנות הידיעות הרשמית במדינה כי חוליית טרור חמושה חיסלה גם מהנדס בשם חיידר עבאס איסמעיל, שעבד בעיר חומס. "החיסול בוצע במסגרת הפגיעה באנשי המקצוע ובמוחות העובדים במוסדות הלאומי", נכתב.

עוד על הנעשה בסוריה:
אסד בניסיון פיוס: "חנינה לעריקים שיסגירו עצמם"
משקיף שפרש: המשטר הסורי שלח נשים לפתות אותנו
משולש הדמים: רוסיה ואירן מסייעות למשטר אסד

(עדכון ראשון: 22:49)

  • עוד באותו נושא:
  • סוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully