וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות בחצי הכדור המזרחי, 2012 כבר כאן

בניו זילנד, באוסטרליה וביפן כבר חוגגים את 2012. באירופה יחגגו קצת אחרינו, ובניו יורק תתמלא כיכר טיימס ברבבות חוגגים. בכל קצוות תבל נשמרת נימה של אופטימיות, וציפייה

2012 כבר כאן: טוב, אולי לא בישראל, אבל אם תשאלו בחצי הכדור המזרחי – סביר שהם כבר לא זוכרים מה זה 2011, אולי בגלל האלכוהול. מיקומה האסטרטגי של ניו זילנד הפך אותה לאחת הראשונות לחגוג את השנה האזרחית החדשה, ואולם מזג האוויר החורפי גרם לביטול מרבית החגיגות בוולינגטון, הבירה. עם זאת, במדינה הרחוקה לא ויתרו על חגיגת הזיקוקים המסורתית באוקלנד, וזו האירה את השמיים בצבעים מרהיבים.

באוסטרליה השכנה, למעלה ממיליון בני אדם נאספו בחופי מפרץ סידני, וצפו אף הם במופע זיקוקים מרהיב. השנה היה המופע תחת הכותרת "זמן לחלום".

מופע זיקוקים לציון השנה החדשה 2012 בבית האופרה של סידני. AP
מחזה מרהיב, מעל אחד המבנים המרהיבים בעולם. מופע הזיקוקים בסידני/AP

ביפן, לעומת זאת, מנצלים לרוב את היום החגיגי לביקורים המוניים במקדשים השונים הפזורים במדינה, המציעים למבקריהן את התפילות הראשונות של השנה. הפעמונים במקדשים מצלצלים 108 פעמים, כחלק מהאמונה כי הדבק מטהר את העולם מהרשע, ומביא מזל טוב. עבור היפנים הייתה זו שנה לא פשוטה כלל, שכללה בעיקר את אחד מאסונות הטבע החמורים בתולדות המדינה – הצונאמי שהיכה בחופיה המזרחיים של המדינה, וגבה את חיי אלפי בני אדם.

אחד המקומות האחרונים אליהם תגיע השנה האחרונה תהיה ארצות הברית, שם נערכים ההמונים לחגיגות המסורתיות בכיכר טיימס בניו יורק. כבר בשעות אלה מתחילה הכיכר להתמלא בחוגגים רבים, בהם גם תיירים כמובן, המבקשים לראות את כדור הקריסטל הגדול, שצפוי ליפול בדיוק בשעה 00:00, ולסמן בכך את תחילת השנה החדשה, ולתת את האות, איך לא, לעשרות אלפי זוגות לתת זה לזו את הנשיקה החגיגית ביותר של השנה. בין היתר, באירוע החגיגי צפויים להופיע גם ליידי גאגא וג'סטין ביבר. אין חשש - את האירוע גם יאבטחו אלפי שוטרים ומאבטחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
היערכות בניו יורק לקראת חגיגות השנה החדשה 2012. רויטרס
שנה טובה בדרך. ניו-יורקים שלא החזיקו מעמד, היום/רויטרס

בארצות הברית מצפים בכיליון עיניים לשנה החדשה, בתקווה שזו תאיר להם פנים יותר מהקודמת. האמריקאים, כמו אמריקאים, מסרבים מטבעם לאבד את האופטימיות. "2012 תהיה שנה טובה יותר, היא חייבת להיות", משוכנע פרד פרנקי, שביקר בניו יורק עם משפחתו, פחות מחודש אחרי שאיבד את עבודתו בתעשייה הצבאית בפלורידה. ביפן, כמו בארצות הברית,כמו באירופה הסובלת ממשבר כלכלי חמור – העולם כולו מצפה ששנת 2012 תהיה טובה יותר, לפחות מקודמתה. תחשוב טוב, יהיה טוב.

עוד על הערב החגיגי
סילבסטר: היערכות מוגברת של המשטרה
ובישראל, הערב: גשם מקומי והתקררות

מופע זיקוקים לכבוד השנה החדשה 2012 בבית האופרה של סידני. רויטרס
עוד מהמופע המרהיב בסידני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully