וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד מכינה טוען: אדם ניסה לחטוף אותי בשומרון

קובי דוד

23.11.2011 / 20:07

ביום חמישי, בעת שהמתין לטרמפ סמוך להתנחלות חלמיש שבשומרון, ניסה גבר אלמוני לחטוף תלמיד מהמכינה הקדם צבאית בישוב. "ראיתי בעיניים שלו איך הוא זומם לחטוף אותי"

ניצל בנס: צעיר בן 18 וחצי, תלמיד המכינה הקדם-צבאית בהתנחלות חלמיש שבשומרון, כמעט ונחטף ביום חמישי האחרון. לטענת הצעיר, הוא החל להתעמת עם גבר ממוצא ערבי בכניסה ליישוב, אשר ניסה להכניסו אל רכב פרטי מסוג פולקסווגן לבנה. הצעיר הצליח להשתחרר מידיו והזעיק את כוחות צה"ל שפתחו בסריקות אחר החשוד, אך ללא הועיל.

האירוע קרה ביום חמישי כשחבורת צעירים מהמכינה הקדם צבאית הגיעה אל הטרמפיאדה שנמצאת מחוץ להתנחלות. ששת הנערים המתינו לטרמפ שיוביל אותם אל הכניסה לישוב. לאחר דקות ספורות, מונית שירות עצרה בסמוך לתחנה וממנה ירד גבר ערבי בשנות השלושים לחייו. הגבר החל להתקרב לחבורת הנערים ולשוחח עם אחד מהם בעוד שחבריו החלו להתרחק בהליכה מהירה מהמקום והותירו אותו לבדו.

לטענת הצעיר, כשסובב את גבו וניסה לפנות לעבר חבריו שהלכו והתרחקו, אחז האיש את ידו בחוזקה ולא נתן לו לזוז, מה שעורר את החשד אצל הצעיר, לטענתו, הייתה ידו הנוספת שנמצאה עמוק בתוך הכיס. "אני לא יכול להגיד שלא פחדתי באותם רגעים, בייחוד שהבחנתי שכף היד השנייה שלו נמצאת בתוך הכיס ולא ידעתי מה הוא יכול להוציא משם", שיחזר הצעיר בשיחה עם וואלה! חדשות.

"כשסובב את ראשו הצלחתי להשתחרר ממנו"

בשלב הזה, מספר הצעיר, השניים החלו להתעמת אחד עם השני כשלפתע הבחין כי רכב מסוג פולקסווגן לבנה מתקרב לעברם ומאותת לגבר שאחז את ידו בחוזקה. "ראיתי בעיניים שלו איך הוא זומם לחטוף אותי", סיפר הצעיר בהתרגשות. "ברכב היה נהג ומאחוריו ישב גבר נוסף. אבא שלי תמיד הזהיר אותי ממצבים כאלה. ברגע שהוא סובב את ראשו לכיוון הרכב הצלחתי להשתחרר ממנו והתחלתי לרוץ בכל הכוח תוך שהוא מקלל אותי בעברית וערבית".

הגבר נכנס לתוך הרכב ונמלט מהמקום במהרה. הצעיר הגיע מבוהל וחסר כוחות לעמדת ה-ש.ג הצבאי שנמצא בסמוך לישוב. קצין צה"ל שעבר במקום הבחין בנער הנסער וניסה להרגיעו. "סיפרתי לו את השתלשלות האירועים והוא הבטיח לטפל במקרה במהרה. אני לא רוצה לחשוב מה יכול היה לקרות אם לא הייתי מצליח להשתחרר ממנו".

אביו של הנער, רב סרן במילואים, הוסיף כי "אסור להקל ראש באירוע חמור שכזה. עוד באותו הערב רב הישיבה שוחח עם מפקד הבסיס על מנת לבדוק את פרטי האירוע. החשש הגדול שלי הוא שהפעם הבן שלי ניצל, אך יכול להיות שבפעם הבאה החטיפה תצליח ואז לא תהיה דרך חזרה".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בעקבות דיווח שהתקבל מאזרח, הוקפץ כוח צה"ל וביצע סריקות בשטח. בסריקות לא נמצא דבר ולא נפתחה חקירה בנושא. צה"ל רואה באיום החטיפה איום מרכזי ומתייחס לכל אירוע ברצינות ובחומרה הראויה".

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully