וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של שאטי טענו: "הרוצח נמצא פה בהלוויה"

21.11.2011 / 18:22

יממה לאחר פרסום דבר הירצחו של הנער ירין שאטי, שגופתו נמצאה קבורה בחולות ראשון לציון, מאות ליוו אותו בדרכו האחרונה. "אנחנו אוכלים בפחד, ישנים בפחד ומתים בפחד", אמרו חבריו

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

מאות בני אדם, חברים, מכרים וקרובי משפחה, השתתפו הערב (שני) בהלווייתו של הנער ירין שאטי בבית העלמין בחולון. חבריו של שאטי, שגופתו זוהתה אתמול לאחר שנעדר מביתו מתחילת חודש אוקטובר ונמצאה לפני כשבועיים וחצי קבורה בחולות ראשון לציון, עמדו במשך דקות ארוכות לאחר שהסתיים הטקס ליד חלקת הקבר, מיררו בבכי ומיאנו להאמין כי חברם נרצח.

מספר אנשים אשר ליוו את שאטי בדרכו האחרונה נשמעו אומרים כי הם חיים בפחד. "זאת המציאות שאנחנו חיים בה. אנחנו אוכלים בפחד, ישנים בפחד ומתים בפחד. האלימות בחברה הישראלית עברה כל גבול. חיי אדם נהיו כמו חיי נמלים", אמרו. אחרים אף נשמעו אומרים במהלך ההלוויה כי הם משערים "שהרוצח נמצא פה בהלוויה".

ירין דנן, חברו של שאטי סיפר על הקושי להתמודד עם האסון. "בחודש וחצי מאז שהוא נעלם התפללנו, עכשיו אנחנו מנסים לעכל. קשה לנו מאוד לקבל את זה שירין איננו, אך אנחנו צריכים להיות חזקים", אמר. יפה שאטי, דודתו של ירין, סיפרה בדמעות כי "ירין היה ילד מקסים. הוא היה בן בית אצלי. אנחנו עדיין לא מעכלים את האסון הנורא".

הלוויה של ירין שאטי, נובמבר 2011. דרור עינב
אביו של ירין שאטי בהלוויה, הערב/דרור עינב

בתוך כך, פנו קרובי משפחתו של שאטי למשטרה בבקשה כי יעשו את מירב המאמצים לפענח את נסיבות מותו של שאטי. "קשה לנו במשפחה עם השמועות", אמרו לוואלה! חדשות, "הוא היה ילד טוב. עכשיו אנחנו מחכים לראות – אולי המשטרה תעשה סוף סוף את המוטל עליה ותגיע אל הרוצחים".

ירין, שפרש מהלימודים בסוף השנה שעברה, כשסיים כתה י"א בבית הספר נעמ"ת בקרית שרת בחולון, יצא מביתו בחמישה באוקטובר. להוריו הוא סיפר כי הוא נוסע עם ידידה לנפוש באילת. יומיים לאחר מכן, מששאטי לא ענה לטלפונים, הגישה משפחתו תלונה על היעדרותו. שרידי גופתו נמצאו לפני כשבועיים וחצי על ידי עובר אורח. אתמול זוהתה הגופה בוודאות והמשטרה חוקרת חשד לרצח.

עוד בנושא:
חשד לרצח: גופת נער שנעדר נמצאה בחולות ראשון לציון
נער מחולון אמר להוריו שהוא נוסע לאילת - ונעלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully