וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בהשחתת מטה "שלום עכשיו" בירושלים

בן 21 המתגורר באזור ירושלים הודה לטענת המשטרה כי ריסס כתובות נאצה בבירה. כמו כן חשוד הצעיר כי איים על יושבי מטה הארגון והודיע על פצצה שהונחה במקום

צעיר בן 21 נעצר היום (רביעי) בחשד שריסס כתובות נאצה נגד ערבים במקומות שונים בירושלים במסגרת הפעולות המכונות "תג מחיר". הצעיר, המתגורר בישוב באזור ירושלים הודה לדברי המשטרה בחשדות המיוחסים לו והוא יובא לדיון בהארכת מעצרו. על פי החשד, הצעיר ריסס כתובות "מוות לערבים" ו"תג מחיר" בשבוע שעבר על קירות משרדי ארגון "שלום עכשיו" בשכונת המושבה הגרמנית בירושלים ואף לדברי המשטרה "הפחיד ואיים באינטרקום הכניסה למשרדים על פצצה שהוטמנה במקום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעיר ריסס כתובות "מוות לערבים" ו"תג מחיר" בשבוע שעבר על קירות משרדי ארגון "שלום עכשיו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, לחשוד מיוחסים גם ריסוס כתובות נאצה נגד ערבים על תחנות הרכבת הקלה בשכונת שועפט בירושלים, וכן ריסוס כתובות דומות על קירות סניף תנועת הצופים בשכונת מבשרת ציון. לטענת החוקרים, החשוד הודה גם בריסוס כתובות וגרימת נזק לכלי רכב השייך לתושב ערבי סמוך ליישוב שער בנימין לפני מספר שבועות. לדברי המשטרה, הצעיר סיפר בחקירתו כי עשה את הדברים "משום שהוא שונא 'שמאלנים' וערבים". חקירתו נמשכת ונבדק החשד כי היו לו שותפים למעשה.

ללא קשר למעצר, אמש רוססו על קירות בניין ביתה של חגית עופרן, ראש צוות מעקב אחר בנייה בהתנחלויות ב"שלום עכשיו" כתובות שונות, בהן: "רבין מחכה לך" ו "נקמת גבעת אסף" (אחד המאחזים העומדים בפני פינוי ו"חגית עפרן ז"ל". בנוסף לכך, הושחת כלי רכב שחנה מתחת לבניין בו מתגוררת עפרן ונכתב עליו כתובות נאצה. ככל הנראה, האלמונים סברו כי מדובר ברכבה של עפרן שכן הוא נשא מדבקה של "שלום עכשיו", אולם לא מדובר ברכבה.

עוד על אלימות כלפי ערבים ואנשי שמאל:

חשד: מתנחלים ריססו גז בעיני ילד פלסטיני בן 8
"תג מחיר" נגד בכירה בשלום עכשיו: "רבין מחכה לך"
שוב התנכלות ל"שלום עכשיו": מגן דוד רוסס על דלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully