וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ברלוסקוני זוכה מאישומי מעילה והונאה

ראש הממשלה שבע הסקנדלים רשם ניצחון משפטי מפתיע, כשזוכה בפרשה הקשורה לזכויות שידור של אחד מערוצי הטלוויזיה שלו. ממתינים לו עוד 3 תיקים, בהם אחד בו הואשם בשידול קטינה לזנות

צרה אחת פחות לסילביו ברלוסקוני: בית משפט במילאנו זיכה היום (שלישי) את ראש ממשלת איטליה מאישומי הונאה ומעילה, בפרשה הקשורה לאחד מערוצי הטלוויזיה שבבעלותו, Mediaset. זהו ניצחון משפטי נדיר לברלוסקוני, שעדיין מתמודד עם שלושה כתבי אישום נוספים, בהם תיק אחד בו הוא מושאם בשידול קטינה לזנות.

בתיק הנוכחי, שזכה לשם "מדיה-טרייד", מואשמים גם מנכ"ל תאגיד התקשורת, פדלה קונפלוניירי, ובנו של ברלוסקוני, פייר-סילביו, המשמש כסמנכ"ל החברה. עיקרו של התיק נוגע לחשדות שהחברה רכשה זכויות שידור טלוויזיוניות במחירים מנופחים. לטענת התביעה, מדובר במעילה בהיקף של 35 מיליון אירו, והונאת מס בהיקף של 8 מיליון אירו נוספים. מקורות משפטיים סרו כי בכוונת התביעה לערער על ההחלטה.

"תמיד טענו שלא היה כל פסול בהתנהלותו של ברלוסקוני, ושלא היה לו כל קשר לפרשה", אמר לאחר פסק הדין פרקליטו של ראש הממשלה, ניקולו גדיני. "זו החלטה נדירה ביותר. אנו עומדים בדעתנו שברלוסקוני נרדף על ידי השופטים במילאנו". אלו גם טענותיו של ברלוסקוני בשלושת התיקים האחרים התלויים נגדו.

מפגין נגד ראש ממלשת איטליה סילביו ברלוסקוני, רומא, 15 באוקטובר 2011. Angelo Carconi, AP
"לזרוק נעל על ברלוסקוני". מפגין בשבת האחרונה ברומא/AP, Angelo Carconi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully