וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות רופאים נטשו בזעם דיון עם אידלמן בחיפה

אריאל נוי

21.9.2011 / 15:45

יו"ר ההסתדרות הרפואית הגיע לדיון בעניין ההסכם עם האוצר בבית החולים בני ציון בחיפה, לאור התנגדות רופאיו למתווה. "הוא השאיר מערכת רפואה קורסת עם רופאים מתוסכלים ומרומים"

מחאת הרופאים נגד העומד בראש איגודם המקצועי נמשכת: מאות רופאים בבית החולים בני ציון בחיפה נטשו היום (רביעי) דיון בו השתתף יו"ר ההסתדרות הרפואית, ד"ר ליאוניד אידלמן, בעניין ההסכם שהתגבש בין ההסתדרות ומשרד האוצר. אידלמן הגיע לדיון בבית החולים בעקבות מכתב שנשלח מוועד הרופאים ב"בני ציון", הכולל את הרופאים הבכירים והמתמחים במרכז הרפואי, ואשר מביע את התנגדותם הנחרצת של הרופאים להסכם.

מחאת הרופאים - כותרות אחרונות
רופאים ומתמחים לבית הדין: ”בטל ההסכם עם האוצר”
מאות מתמחים הגישו מכתבי התפטרות: ”לא נוותר”
מאבק המתמחים: גם רופאים מומחים הגישו התפטרותם

הדיון היה סוער מאוד, ונערכה בו הצבעה ספונטנית מי בעד ההסכם, ומי מתנגד לו. מתוך כ-300 רופאים, רק ארבעה הצביעו בעד. בשלב זה החלו הרופאים לצעוק על אידלמן להתפטר, אך אידלמן מצדו הגדיר את ההסכם כ"היסטורי" – עניין שהכעיס מאוד את הרופאים, וגרם למרביתם לעזוב את האולם.

ד"ר איברהים מטר, מנהל המחלקה הכירורגית בבית החולים, אמר לוואלה! חדשות כי "אנחנו מאוד כועסים על ד"ר אידלמן. הוא קרא לזה הסכם היסטורי, הוא חושב שהרופאים אידיוטים. ד"ר אידלמן בגד בציבור הרופאים. הוא הצליח להרוס את מערכת הרפואה הציבורית". מטר הוסיף כי ההסכם עליו חתם אידלמן יגרום לעלייה בביקוש לרפואה הפרטית. "עוד כמה שנים ייבנו פה עוד בתי חולים פרטיים, והכל בזכותו של אידלמן", ציין מטר בציניות. "אידלמן השאיר היום מערכת רפואה קורסת עם רופאים מתוסכלים ומרומים, הוא הוליך את הרופאים שולל, הוא גם בגד בציבור החולים. אנחנו קוראים לו להתפטר ולבטל את ההסכם".

מההסתדרות הרפואית נמסר, כי "אנו שמחים שאחוז גבוה של הרופאים שנכחו בפגישה בחרו להישאר באולם להקשיב, לשמוע ולקבל אינפורמציה מדויקת ורק בסיומה גיבשו עמדה".

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully