וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב הצפון כלא ואנס בביתו עולות חדשות

קובי מנדל

13.9.2011 / 7:49

החשוד, שהורשע בעבר באונס, נעצר לאחר שאחת הנשים הצליחה להימלט אמש מביתו ולהזעיק את המשטרה. על פי החשד, הוא נהג להציע לעולות עבודה, אז הסיע אותן לביתו ואנס אותן

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: גדי וינסטוק)

גבר בן 70, תושב המושב צוריאל שבאזור מעלות, נעצר הלילה (שלישי) בחשד שביצע תקיפות מיניות ואנס עולות חדשות ששהו במרכזי קליטה בצפון. הבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד, שריצה בעבר שלוש שנות מאסר בגין אונס של עולה חדשה מאתיופיה, בבית משפט השלום בעכו.

התלונות למשטרה הגיעו משתי צעירות בשנות ה-20 וה-30 לחייהן, ביניהן אין כל קשר. על פי החשד, האיש נהג להגיע למרכזי הקליטה באזור נהריה, הקריות וחיפה ולהציע לנשים צעירות, בעיקר מקרב הקהילה האתיופית, להעסיקן בניקיון בביתו. אז, לכאורה, הוא הובילן לביתו במושב, תוך שהוא נוקב בשמות יישובים אחרים, על מנת להקשות על הצעירות לזהות את מקום מגוריו אם יתלוננו.

הוא חשוד כי בשני המקרים המיוחסים לו כלא את הנשים, ובאחת מהן ביצע אונס אלים. המקרה השני אירע אמש, אך הצעירה הצליחה להזעיק את המשטרה בעזרת הטלפון הסלולרי שלה. השוטרים צלצלו אליה חזרה, והחשוד שהבין שהשוטרים נמצאים בעקבותיו, לקח את הצעירה ברכבו לתחנת דלק סמוכה, וכשהשוטרים צלצלו בשנית הוא אמר להם כי אין להם מה לדאוג ושהכל בסדר. השוטרים לא האמינו לדבריו, והגיעו לתחנת הדלק שם עצרו אותו.

המשטרה מבקשת מנשים שנפלו קורבן למעשיו, או קיבלו הצעות דומות ממנו, לפנות אליה שכן קיים חשד שביצע מעשים דומים בנשים נוספות.

עוד באותו נושא:
הנאנסת נגד שחרור זאהר עאטף: "איפה מידת הדין?"
גרמניה: ישראלית נחטפה ל"מרתף עינויים" - וברחה
אישום: צעירים שיכרו ואנסו בת למשפחת פשע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully